- Katılım
- 28 Tem 2016
- Mesajlar
- 852
Selam küba çıta 180r gold modelinde balansor var arkadaşımıza bunuda önerebiliriz bence.
dostum selam,
ben 3 - 5 senelik cinli motorlarla cafe racer yapilmasina karsiyim. karsiyim derken yapan yapar tabi. ama olayin ruhu baska. amerikan klasik arabalarini dusun. restorasyon, kendine ozel birseyler yapma. asil mantik bu. yoksa 0 km cg motorlar var evet soyledigin gibi balansorlu. ama honda degil. ben 1991 honda cg 125 ile calismistim ilk. ortaya cikan sey su;
simdi 27 yasinda sadece ayak marsi ile calisan bir klasik motorla, bayiden yeni alinmis kuba yada herhangi bir cg gorunumlu motor benim icin ayni degil. benim tarzim degil ama tabi butce meselesi. sonucta hickimsenin hayatina herkes karisamaz
ama bence de cafe racer yaptirilmaz, alinmaz, yapilir. ha cok paran vardir gider ducati scrambler alirsin, triumph alir oynarsin, moto guzzi alir oynarsin onlar baska.
kolay gelsin.