Cafe racer öneri

Katılım
12 Eyl 2015
Mesajlar
11
Merhaba arkadaşlar forumda yeniyim , 2 yıl piaggio fly 100 kullandım şimdi asıl gönlümde yatan cafe racer'ın türkiyede biraz daha popülerleşmesiyle cafe racer bir motor almak istiyorum tabi uzun bir araştırma süresi olacak benim için yaklaşık 10000 TL gibi bir bütçem olacak ama zaten 2000 i kıyafet kask koruma için harcamayı düşünüyorum yani 8000 gibi bir bütçeyle tercih edebileceğim motorlar nelerdir ?

Sahibinden'de bikaç ilan gördüm bajaj boxer modeli modifiye edip öyle satıyorlar sanırım tasarıma müdahale de edebiliyorsunuz ama sadece tasarım yetmiyor tabi bu motor hakkında bilgisi olan var mı?

bir de http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-cg-125-titan-streettracker-cafe-racer-220033622/detay bu motorun fiyatı 8000 sizce değer mi ?
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
1,225
Ben olsam vermem herkesin zevki farkli benim bir turlu bu caferacer,supermoto vs hic hosuma gitmedi.
Ikisi cok ayri fakat nedense bi chopper bide ss motorlar al beni diyor
 

Ygz

Katılım
22 Haz 2014
Mesajlar
320
Ben olsam o motpra o parayı vermezdim

Bence kendiniz yapın motpru yapılmışı almayın hem daha ucuza halledersiniz hem de istediğiniz gibi birşey olur

Ekleme yapayım bende bajaj boxerla başladım motora benim de cafe racer yapma fikrim var ancak ben depoyuda değiştirip stallion centaur a benzetmeyi düşünüyorum ayrıca tel jantta şu an sıkıntı hem bulunamıyor hemde tubeless takamıyorsunuz
 
Katılım
28 Ara 2014
Mesajlar
520
Ygz ye katılmakla birlikte,

liknteki motoru çok beğedim son derece sleek olmuş
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
Cafe Racer için türkiyede r80 ve turevlerını almak mantıklıdır.

Harika bir sonuç olacaktır. Nette r80gs 5000 tl ye bulunabilir.
Tabiki elden geçmesi lazım bazı akşamların ama kalite tartışılmaz.
 

Ygz

Katılım
22 Haz 2014
Mesajlar
320
Şunu da ekleyeyim eğer o motor hoşunuza gittiyse gidin bence bir sıfır cg alıp kendiniz yapın sıfır alın çünkü ikinci elde keko dediğimiz tipler kullankyo neredeyse

Tahmini 2.500 civsrı alsanız maks 1.000tlye bu hale gelir zaten benim gördüğüm gösterge gidon boya akünün saklanması birde lastik masrafı bu kadar balansörlü var ise onu tercih ederseniz titreşim sıkıntısı daha az yaşarsanız


Aslında ben siZin yerinizde olsam günlük kullanımda scooterla devam ederim haftasonu da bunu kullanırım keyif için
 
Katılım
4 May 2015
Mesajlar
1,174
bu motora vermezdim. motor güzel ama fazla bir işçilik göremedim az para harcayarak her türlü kendiniz yapabilirsiniz bu motoru.
 
Katılım
12 Eyl 2015
Mesajlar
11
aslında kendim yapmayı daha çok isterim ve çok daha keyifle kullanırım ama cesaret edemiyorum şimdilik bu tarz motorlar için çalışacak usta bulmak zor diye yazılar okudum , parçalar da sanırım ebay üzerinden bulunuyormuş. r80 den yapılmış çok şık cafe racerlar gördüm dediğiniz gibi kalitesi tartışılmaz biraz araştırma yapacağım o konudada. linkteki honda cg istediğim tasarıma çok yakın olduğu için çok beğendim sade ve şık o yüzden sormuştum ama fiyatı yüksekmiş cevaplardan anladığım kadarıyla , ben araştırmaya devam gibi bir süre daha
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
lifan lf250b almanı öneririm hem custom için uygun hem de 0 bir motosiklet almış olursun
zamanla üzerinde değişiklik yaparsın ve egzozdan güzel ses geliyor :)
 
Katılım
2 Mar 2014
Mesajlar
91
çok para birader ne gerek var 10000 liraya millet 600 lük satıyor.
sen o motorun üzerinde tankta koysan yine 125 lik olacak o haliyle 10000 tl ye satabilecekmisin??
 
Katılım
12 Eyl 2015
Mesajlar
11
http://tonupgarage.com/index.php?route=bikes/bikes&bikes_id=18
buna benzer bir cafe racer ne kadara mal olur tecrübeli arkadaşlar tahmini bir fiyat çıkarabilir mi acaba ?
temiz bir r80rt için de tahmini bir fiyat çok iyi olur.
 
Katılım
3 Tem 2015
Mesajlar
216
Arkadaşlar, genel olarak bu işler para harcamayı ve sürekli motosikletin nazlanmasına aldırış etmeyip, üşenmeyip ilgilenmeyi gerektiriyor, zira bahsedilen motosikletler eski model ve parçasını da bulmak zor.

Ya bu işlerden keyif aldığınızdan emin olun, ya da çok paranız olsun.

3. bir seçenek daha var, yeni model bir motosiklet alın, onu parçalayıp yapın, en azından uzun süre kullanırsınız. Ama bu devirde cafe racer'a uyabilecek motosiklet (yeni nesillerden) çok zor. Ben hala 2. bir motosiklet için arıyorum sadece Honda cbf500 veya 600 mantıklı geliyor. Depoyu değiştirip, şasede de oynamalar yapınca, parçası bol bulunabilen, kuvvetli bir cafe racer, brat artık ne isterseniz yapılabilir. Ama diyorsanız başlangıç yapmak istiyorum, o halde gidin 125-150 cc bir commuter alın, pek ala çok güzel işler yapabilirsiniz. Şehir içinde güzelce binebilirsiniz, gerekli özeni de gösterir ve işlemleri yaparken sabırlı olarak, parçaları motosiklete uyacak şekilde seçerseniz - ki en önemli nokta bu, genelde kişiler 'beğendiği' parçayı seçiyor, motosiklete uyacak olanı değil - çok hoş sonuçlar elde edersiniz.
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
http://tonupgarage.com/index.php?route=bikes/bikes&bikes_id=18
buna benzer bir cafe racer ne kadara mal olur tecrübeli arkadaşlar tahmini bir fiyat çıkarabilir mi acaba ?
temiz bir r80rt için de tahmini bir fiyat çok iyi olur.

15Bbin gibi bir rakama resimdeki motosikletin aynısını cıkartabilirsin

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:58 ----------

Arkadaşlar, genel olarak bu işler para harcamayı ve sürekli motosikletin nazlanmasına aldırış etmeyip, üşenmeyip ilgilenmeyi gerektiriyor, zira bahsedilen motosikletler eski model ve parçasını da bulmak zor.

Ya bu işlerden keyif aldığınızdan emin olun, ya da çok paranız olsun.

3. bir seçenek daha var, yeni model bir motosiklet alın, onu parçalayıp yapın, en azından uzun süre kullanırsınız. Ama bu devirde cafe racer'a uyabilecek motosiklet (yeni nesillerden) çok zor. Ben hala 2. bir motosiklet için arıyorum sadece Honda cbf500 veya 600 mantıklı geliyor. Depoyu değiştirip, şasede de oynamalar yapınca, parçası bol bulunabilen, kuvvetli bir cafe racer, brat artık ne isterseniz yapılabilir. Ama diyorsanız başlangıç yapmak istiyorum, o halde gidin 125-150 cc bir commuter alın, pek ala çok güzel işler yapabilirsiniz. Şehir içinde güzelce binebilirsiniz, gerekli özeni de gösterir ve işlemleri yaparken sabırlı olarak, parçaları motosiklete uyacak şekilde seçerseniz - ki en önemli nokta bu, genelde kişiler 'beğendiği' parçayı seçiyor, motosiklete uyacak olanı değil - çok hoş sonuçlar elde edersiniz.

parca konusuna gelince, ekstrem bir durum olmazsa 2015 model bir motosikletin parcasını servise getirtmekten cok daha kısa suruyor yurt dısı yada icinden gerekli olan parcayı getirtmek. Kısacası parca sıkıntısı yasarsın olayı tamamen bir laf kalabalıgı.Kesinlikle gercegi yansıtmıyor.
 
Katılım
3 Tem 2015
Mesajlar
216
15Bbin gibi bir rakama resimdeki motosikletin aynısını cıkartabilirsin

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:58 ----------



parca konusuna gelince, ekstrem bir durum olmazsa 2015 model bir motosikletin parcasını servise getirtmekten cok daha kısa suruyor yurt dısı yada icinden gerekli olan parcayı getirtmek. Kısacası parca sıkıntısı yasarsın olayı tamamen bir laf kalabalıgı.Kesinlikle gercegi yansıtmıyor.

Ancak eski model bir motosiklet illa ki çoğu parçasını değiştirtecektir zamanla, çoğu insan bundan bezginlik yaşayabilir. Komple sıfırdan motosikleti toplamadıkça, hevesle bu işe yönelmek zamanla kişiyi olaydan soğutur gibi geliyor bana. Parça bulunur, önemli olan bu motoru kullanacak kişi parça sipariş etmekten ne kadar mutlu olacak :)
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Ancak eski model bir motosiklet illa ki çoğu parçasını değiştirtecektir zamanla, çoğu insan bundan bezginlik yaşayabilir. Komple sıfırdan motosikleti toplamadıkça, hevesle bu işe yönelmek zamanla kişiyi olaydan soğutur gibi geliyor bana. Parça bulunur, önemli olan bu motoru kullanacak kişi parça sipariş etmekten ne kadar mutlu olacak :)

Dostum zaten proje yapiyorsan en basta motoru revize etmeyecek misin ? Gerekli parcalar 1 kere degisecek. Sonrasinda rodajini yapacagin tertemiz bir motosikletin olacak. Bundan sonra da diger motosikletler ne siklikta arizalaniyorsa bu da ayni sekilde arizalanacak,parca isteyecek :)
 
Katılım
3 Tem 2015
Mesajlar
216
Dostum zaten proje yapiyorsan en basta motoru revize etmeyecek misin ? Gerekli parcalar 1 kere degisecek. Sonrasinda rodajini yapacagin tertemiz bir motosikletin olacak. Bundan sonra da diger motosikletler ne siklikta arizalaniyorsa bu da ayni sekilde arizalanacak,parca isteyecek :)

Orasi oyle ama alacak arkadaslarin motora oncelik vermesi sartiyla :) genellikle dis gorunuse para harcamaya daha yatkin oluyor insanlar.
 
Katılım
12 Eyl 2015
Mesajlar
11
cafe racer'ların o vintage havasına hayran olduğum için böyle bir proje yapmak istiyorum ama yeterli teknik bilgim olmadığı için yardım almam gerekecek. Şimdilik sadece araştırma aşamasındayım en uygun donöre ve tasarıma karar verip bütçeyi yaklaşık olarak hesapladıktan sonra Tequ ya danışıp projeye başlamak istiyorum :) tabiki 0 motosiklet kadar sorunsuz olmayacak ama yeni nesil motosikletlerde de birçok sorun çıkıyor kullanım ve parça kalitesine bağlı olarak , bir söz vardır kalitesiz mal alacak kadar zengin değilim diye , bu da o hesap. Proje aşamasında masraftan (abartmadan) kaçmamaya çalışmayı düşünüyorum ki sonrasında daha büyük masraflar çıkmasın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst