- Katılım
- 4 Ocak 2006
- Mesajlar
- 520
- Konu Yazar
- #1
Sevgili dostlar
Mersinli kardeşlerimiz bizi Santauras'a davet ediyorlar. Ne diyosunuz gidelim di mi? MT Mersin 4. buluşma topic'inde ordaki ortamların resimleri var bence çok güzel yerler gidelim derim.
Açık tehdit:mrgreen: :mrgreen:
Benimle kimse gelmezse bende yalnız giderim heheh:rendeer: :rendeer:
Mersinli kardeşlerimiz bizi Santauras'a davet ediyorlar. Ne diyosunuz gidelim di mi? MT Mersin 4. buluşma topic'inde ordaki ortamların resimleri var bence çok güzel yerler gidelim derim.
Açık tehdit:mrgreen: :mrgreen:
Benimle kimse gelmezse bende yalnız giderim heheh:rendeer: :rendeer: