- Katılım
- 27 Nis 2017
- Mesajlar
- 1
- Konu Yazar
- #1
Merhaba, aynı konuyu açan bir arkadaş vardı onun konusunu baltalamak istemedim. Belirttiğim gibi, bütçem 15000
Aktif olarak fiddle 2 kullanıyorum ve en büyük problemim viraj almak. Hatta birkaç kez bu sebepten kaza atlattığım oldu.
Boyum 176 kilom 71 Kafamda Xmax 250 var ancak onun jant çapının da ufak olduğunu belirtenler oldu. Ayrıca ağırlık olarak da gözümü korkutuyor.
Beklentim şu yönde,
1- Virajlarda motoru biraz olsun güvenle yatırabilmek istiyorum.
2- Üzerinden yanlışlıkla geçtiğim logar kapağını sert amortisörleri ile komple alt tarafıma yollamasın istiyorum.
3- Uzun yol planım yok 35-40 km işime gidip geliyorum çok konforlu bir sele aramıyorum.
4- Yakıt tüketimi konusunda çok büyük bir sıkıntım yok. (Tabi ki 100 km de 5 litre içen bir canavara binmek istemem.)
5- Kesinlikle ABS li olmasını istiyorum.
Uzun bir yazı oldu gözlerinizi yorduğum için özür dilerim.
Değerli yorumlarınız için şimdiden hepinize teşekkür ediyorum. Saygılar.
Aktif olarak fiddle 2 kullanıyorum ve en büyük problemim viraj almak. Hatta birkaç kez bu sebepten kaza atlattığım oldu.
Boyum 176 kilom 71 Kafamda Xmax 250 var ancak onun jant çapının da ufak olduğunu belirtenler oldu. Ayrıca ağırlık olarak da gözümü korkutuyor.
Beklentim şu yönde,
1- Virajlarda motoru biraz olsun güvenle yatırabilmek istiyorum.
2- Üzerinden yanlışlıkla geçtiğim logar kapağını sert amortisörleri ile komple alt tarafıma yollamasın istiyorum.
3- Uzun yol planım yok 35-40 km işime gidip geliyorum çok konforlu bir sele aramıyorum.
4- Yakıt tüketimi konusunda çok büyük bir sıkıntım yok. (Tabi ki 100 km de 5 litre içen bir canavara binmek istemem.)
5- Kesinlikle ABS li olmasını istiyorum.
Uzun bir yazı oldu gözlerinizi yorduğum için özür dilerim.
Değerli yorumlarınız için şimdiden hepinize teşekkür ediyorum. Saygılar.