- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar en ilk dileğim hepimizin tekeri daima düz bassın.
Suan otobusteyim isten eve gidiyorum dertlesmek istedim aklima bu forum geldi. Cok seviyorum bu forumu senelerdir hic bozulmayan tek forum burasi cünkü.
Simdi anlatmaya basliyorum.
Ben 2016 da ise basladim. Aylar filan gecti benden 10 yas buyuk bir kizla dost olduk. En iyi anlastigim kisiydi kendisi evlenmis bosanmis hali vakti yerinde filan. Dostlugumuz iyice pekisti. Bir zaman maddi olarak kotu duruma dusmeye basladi. Benden borc para istedi. Altinlarim vardi bozdurdum verdim. 1 ay sonrada geri odedi. Ara sira yine paraya sıkıştı yine yardimci oldum odedi. Neyse 6 ay filan gecti. Benim maddi durum araba aldigim icin bozuldu. Bozuldugunu en iyi bilende oydu. Erkek oldugum icin kizdan para isteyemedim. Bir test yapmak istedim. Bir gun gece aradim kaza yaptigimi soyledim. Ama kaza yapmadim ne tepki verecegini merak ettim. Bana demedi ki paraya ihtiyacin var mi elimden geldigince yardimci olayim demedi. Neyse zaman gecti benimde ekonomik krizim bitti. Duze ciktim. Bu arkadasim bir gun olsun maddi olarak kotu oldugumu bildigi halde tektifte bile bulunmadi. Sonra yine aylar gecti. Bayagi kredilere filan basladi. Ekonomik olarakda kotuye gitti kendisi. Gecen hafta yemekte tum arkadaslar varken kredi cekecegim onaylandi 20.000 lira arabayi yukseltecem diye is yerinde konustum. Bu iyi gun dostu arkadasim beni kenara cekti sana teklifte bulunacam dedi. Sen 25.000 lira cek 5000 lirayi bana ver ben sana 600 -700 olarak odeyecegim dedi. Ben yine tamam olur dedim ama sonra kotu gunumde yanimda olmadigi aklima geldi. Banka onaylamadi. Vermedi dedim. Avans hesapdan cekermisin 3000 lira benim icin dedi. Avans hesapda kullanmamaya soz verdim dedim. Bu iyi gun dosttu arkadasim bana tavir aldi. Benimde zoruma gitti. Az once arabadayken sirketten bir arkadas var arabada x kisisini kotuluyorlar. Bende dedimki senin o kotuledigin x kisisi benim icin adam gibi adam benim zor durumumda kaza yaptigim o zamanda bana gelip kardesim yapabilecegim bisey var mi elimizden ne gelirse yapariz dedi. Dedim. Bu iyi gun dostu olacak arkadas bayagi bozuldu. Mesajini aldim dedi. Sustum hic bir sey demedim.
Bu arada bu iyi gun dostu benim kotu gunumde yanimda olsaydi. Ben onun icin 5000 lira degil 50.000 lira ceker yine onu rahata cikartirdim. Neyse suan cok degisik bir duygu halindeyim.
Kotu gunumde yanimda olmadi. Iyi gunumde de yanimda olmasin. Ama yinede cok seviyorum dosttum olarak.
Sadece dertlesmek yazmak istedim. Hepinize cok tesekkur ederim.
Iyi Aksamlar.
Mobilden yazdim imla kurallarini cignedim farkindayim. Lutfen kusuruma bakmayin.
Tekerimiz daima duz bassin insallah.
Suan otobusteyim isten eve gidiyorum dertlesmek istedim aklima bu forum geldi. Cok seviyorum bu forumu senelerdir hic bozulmayan tek forum burasi cünkü.
Simdi anlatmaya basliyorum.
Ben 2016 da ise basladim. Aylar filan gecti benden 10 yas buyuk bir kizla dost olduk. En iyi anlastigim kisiydi kendisi evlenmis bosanmis hali vakti yerinde filan. Dostlugumuz iyice pekisti. Bir zaman maddi olarak kotu duruma dusmeye basladi. Benden borc para istedi. Altinlarim vardi bozdurdum verdim. 1 ay sonrada geri odedi. Ara sira yine paraya sıkıştı yine yardimci oldum odedi. Neyse 6 ay filan gecti. Benim maddi durum araba aldigim icin bozuldu. Bozuldugunu en iyi bilende oydu. Erkek oldugum icin kizdan para isteyemedim. Bir test yapmak istedim. Bir gun gece aradim kaza yaptigimi soyledim. Ama kaza yapmadim ne tepki verecegini merak ettim. Bana demedi ki paraya ihtiyacin var mi elimden geldigince yardimci olayim demedi. Neyse zaman gecti benimde ekonomik krizim bitti. Duze ciktim. Bu arkadasim bir gun olsun maddi olarak kotu oldugumu bildigi halde tektifte bile bulunmadi. Sonra yine aylar gecti. Bayagi kredilere filan basladi. Ekonomik olarakda kotuye gitti kendisi. Gecen hafta yemekte tum arkadaslar varken kredi cekecegim onaylandi 20.000 lira arabayi yukseltecem diye is yerinde konustum. Bu iyi gun dostu arkadasim beni kenara cekti sana teklifte bulunacam dedi. Sen 25.000 lira cek 5000 lirayi bana ver ben sana 600 -700 olarak odeyecegim dedi. Ben yine tamam olur dedim ama sonra kotu gunumde yanimda olmadigi aklima geldi. Banka onaylamadi. Vermedi dedim. Avans hesapdan cekermisin 3000 lira benim icin dedi. Avans hesapda kullanmamaya soz verdim dedim. Bu iyi gun dosttu arkadasim bana tavir aldi. Benimde zoruma gitti. Az once arabadayken sirketten bir arkadas var arabada x kisisini kotuluyorlar. Bende dedimki senin o kotuledigin x kisisi benim icin adam gibi adam benim zor durumumda kaza yaptigim o zamanda bana gelip kardesim yapabilecegim bisey var mi elimizden ne gelirse yapariz dedi. Dedim. Bu iyi gun dostu olacak arkadas bayagi bozuldu. Mesajini aldim dedi. Sustum hic bir sey demedim.
Bu arada bu iyi gun dostu benim kotu gunumde yanimda olsaydi. Ben onun icin 5000 lira degil 50.000 lira ceker yine onu rahata cikartirdim. Neyse suan cok degisik bir duygu halindeyim.
Kotu gunumde yanimda olmadi. Iyi gunumde de yanimda olmasin. Ama yinede cok seviyorum dosttum olarak.
Sadece dertlesmek yazmak istedim. Hepinize cok tesekkur ederim.
Iyi Aksamlar.
Mobilden yazdim imla kurallarini cignedim farkindayim. Lutfen kusuruma bakmayin.
Tekerimiz daima duz bassin insallah.