Büyük Başarı

Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Sevgili MOTOSİKLET.NET üyeleri ; "Ben viper_1" Volkan ,
Bundan 6 ay önce motosiklet.net i ESKİŞEHİR den kimse bilmiyordu.
Ben , google arama motorunda gezerken - bu siteye rastladım ve
hoşuma gitti kaydoldum.
Tabiki Eskişehirden 1 üye daha buldum "sibemol" Eren ve onunla beraber motosiklet.net te Eskişehiri temsil etmeye başladık.
Daha sonra Zonguldak'lı olan fakat Eskişehir'de okuyan , Eskişehiri seven bir dostumuz daha oldu
"argento" Halil , ve ardından motor sevgisine küçük yaşta başlayan bir dost daha "kanunisultan" Faruk , ardından kardeşim "viper_2" Gökhan da tatillerde ekibin faaliyetlerine katılmaya başladı.Ewet yanlış duymadınız , artık bir ekip olduk.

Burada bir açıklamayı daha sizlere duyurmak istiyorum.
motorize26 diyince aklınıza kesinlikle bir site adı gelmesin.O siteye üye olan insanları hayal etmeyin.
Biz Eskişehirdeki motorcu ekibiz...
Bu site ve bütün sitelerde ; Eskişehirli motorculara "motorize26" denmektedir.Biz bir ekibiz..

Devam edeyim ; artık bir ekip olarak faaliyet göstermemizden bir süre sonra ; artık reklam yapmamız gerektiğini anladık ve kendimizi şehir genelinde tanıtmaya başladık.
Ve en sonunda artık ; 15 kişilik büyük bir ekip olduk... Artık sosyal etkinlikler arttı ve motorizeler kendilerini heryerde göstermeye başladı.

6 ay önce Eskişehir'de motosiklet.net i bilmeyen vatandaş , şimdi MOTOSİKLET.NET ve MOTORİZE26 yı duyduğu zaman yüzü gülüyor...

Bizi herkes tanımaya başladı.Ben de bu ekibin KURUCULARINDAN BİRİ OLARAK olarak diğer illerdeki arkadaşlara örnek olmasını istiyorum...

MOTOSİKLET.NET olmasaydı , biz birbirimizi tanıyamazdık , Eskişehirdeki motorcular da yanlız gezmeye mahkum olurdu.
Buradan MOTOSİKLET.NET kurucusu ve yöneticilerine sonsuz TEŞEKKÜR EDİYORUM...

Saygılar (viper_1):cat:

işte MOTOSİKLET.NET Eskişehir tayfası , işte MOTORİZE26 =:queen: :bounce:





 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2005
Mesajlar
108
işte budur, tebrikler Eskişehirliler ve motosiklet.net'liler....
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
302
birlikteliğinizin bozulmaması, tek bir vücut olarak hareket etmeniz dileğiyle....
Tebrikler......
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tebrikler..
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
motorcu her zaman motorcunun dostu olmalı. daha da kalabalık bir eskişehir grubu dileğiyle :rendeer:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
viper_1' Alıntı:
Ben de bu ekibin KURUCULARINDAN BİRİ OLARAK olarak kendimden gurur duyuyorum ve diğer illerdeki arkadaşlara örnek olmasını istiyorum...
Keşke önce biz seninle gurur duysaydık da sen kendinle sonra gurur duysaydın :cherry:

Tebrikler bu arada arkadaşlar. Konya-Eskişehir-Ankara buluşmasını ne zaman yapıyoruz? Büyük İçanadolu Buluşması :queen:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tebrikler volkanım,viperim,birim :p İnşallah en kısa sürede bizde denizli'de posedion_20,crazy_devil,free_eagles,cardoso ekibi olarak toplanıp yavaş yavaş büyümeye başlayacağız.Çok güzel bir ekip olmuşsunuz.Devamını bekliyoruz.:rendeer:
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
238
adalardada toplanmışsınız bakıyorum tebrikler volkan eskişehire geldiğimde görüşmek üzere
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst