I iteyle Katılım 19 Kas 2005 Mesajlar 16 25 Kas 2005 #81 bir resimde benden motor yeniyılda inşallah resim şimdi motor ehliyeti alınca ....hadi hayırlısı
rutti Katılım 12 Eki 2005 Mesajlar 108 29 Kas 2005 #83 Bu motorla pazarlığı kestim, alacağım inşallah.
Duncan Katılım 22 Ağu 2005 Mesajlar 83 10 Ara 2005 #86 95 HONDA CBR 250 bunlardan türkiye'de yok.Kıbrısta öğrenci olduğum için arkadaşımla ortak kullanıyoruz.Mezun olacağım için satılıyor
95 HONDA CBR 250 bunlardan türkiye'de yok.Kıbrısta öğrenci olduğum için arkadaşımla ortak kullanıyoruz.Mezun olacağım için satılıyor
D Dolmabahce Katılım 7 Kas 2005 Mesajlar 24 17 Ara 2005 #89 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Fazla söze gerek yok... Son düzenleme: 17 Ara 2005
22somer22 Katılım 24 Mar 2005 Mesajlar 46 30 Ara 2005 #91 buncağız da ben. oku oku ne okulmuş ömrümü yedi allah belamı versin.daha kendimize düzgün bi motor alamadık, bununla idare ediyoz.:cherry: :queen:
buncağız da ben. oku oku ne okulmuş ömrümü yedi allah belamı versin.daha kendimize düzgün bi motor alamadık, bununla idare ediyoz.:cherry: :queen:
nikneym Katılım 14 Ağu 2005 Mesajlar 38 30 Ara 2005 #92 herkeze selam.:king: Moderatör tarafında düzenlendi: 2 Ocak 2006
VİRAGORİDER Katılım 25 Ara 2005 Mesajlar 49 30 Ara 2005 #93 bebeğimin resimleri İŞTE BUDA BEN VE SEVGİLİ BEBEĞİM,VİRAGO'M,535 'İM Son düzenleme: 30 Ara 2005
zeda3000 Katılım 11 Eki 2005 Mesajlar 4,387 2 Ocak 2006 #94 Iste buda ben Antalyanin yaz keyiflerinde iken, Ve benim siyah melegim ve Antalya gezilerimizde.Gordugunuz gibi avartarim gercek. Bu kasklar kimsede yok . Cunku biz yaptik
Iste buda ben Antalyanin yaz keyiflerinde iken, Ve benim siyah melegim ve Antalya gezilerimizde.Gordugunuz gibi avartarim gercek. Bu kasklar kimsede yok . Cunku biz yaptik
DeNNiS Katılım 30 Ara 2005 Mesajlar 186 2 Ocak 2006 #95 mankn olmakta zor oluyo bazen hangi fotoları koysam diye şaşırıyo insan =p Son düzenleme: 2 Ocak 2006
burakara13 Katılım 17 Ağu 2005 Mesajlar 102 2 Ocak 2006 #98 Bu da ben... (Biraz gecikmeli ekliyorum ya fotoyu...) Geçen kış O sakallara nasıl kıydım ben... :salut: Son düzenleme: 2 Ocak 2006
Bu da ben... (Biraz gecikmeli ekliyorum ya fotoyu...) Geçen kış O sakallara nasıl kıydım ben... :salut:
zipir Katılım 24 Eki 2005 Mesajlar 336 7 Ocak 2006 #99 yine ben Moderatör tarafında düzenlendi: 8 Ocak 2006
SicK_BoY Katılım 19 Eyl 2005 Mesajlar 181 9 Ocak 2006 #100 Resimleeer... Bi baktim ki tum motor tutkunlari resimleriyle beraber burda bi anda kafama dankkk!... etti ahanda ben :mrgreen: :mrgreen: Bende biraz abartiim dedim nasi olsa kimse 1 tane resim koyablirsiniz dememis:P Son düzenleme: 9 Ocak 2006
Resimleeer... Bi baktim ki tum motor tutkunlari resimleriyle beraber burda bi anda kafama dankkk!... etti ahanda ben :mrgreen: :mrgreen: Bende biraz abartiim dedim nasi olsa kimse 1 tane resim koyablirsiniz dememis:P