Bütün Kullanıcıların Fotoğrafları Burada

Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
16
bir resimde benden motor yeniyılda inşallah

s30102349cr.jpg


resim şimdi motor ehliyeti alınca ....hadi hayırlısı
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
83
95 HONDA CBR 250 bunlardan türkiye'de yok.Kıbrısta öğrenci olduğum için arkadaşımla ortak kullanıyoruz.Mezun olacağım için satılıyor :(

eren056at.jpg
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
24
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
wall_huso.jpg


Fazla söze gerek yok...
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Mar 2005
Mesajlar
46
buncağız da ben. oku oku ne okulmuş ömrümü yedi allah belamı versin.daha kendimize düzgün bi motor alamadık, bununla idare ediyoz.:cherry: :queen:
dsc00804.jpg

kws.jpg

dsc00493.jpg
 
Katılım
25 Ara 2005
Mesajlar
49
bebeğimin resimleri

İŞTE BUDA BEN VE SEVGİLİ BEBEĞİM,VİRAGO'M,535 'İM









 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Iste buda ben Antalyanin yaz keyiflerinde iken,
ohhsoogood4sg.jpg


Ve benim siyah melegim ve Antalya gezilerimizde.Gordugunuz gibi avartarim gercek. Bu kasklar kimsede yok . Cunku biz yaptik:)
dsc009849sj.jpg
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
186
mankn olmakta zor oluyo bazen hangi fotoları koysam diye şaşırıyo insan =p





 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
102
Bu da ben... (Biraz gecikmeli ekliyorum ya fotoyu...)

Geçen kış :)

burak50xx.jpg


O sakallara nasıl kıydım ben... :salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
181
Resimleeer...

Bi baktim ki tum motor tutkunlari resimleriyle beraber burda bi anda kafama dankkk!... etti ahanda ben :mrgreen: :mrgreen:

bbb3pf.jpg



Bende biraz abartiim dedim nasi olsa kimse 1 tane resim koyablirsiniz dememis:P :p


eee6mg.jpg



aaa6ew.jpg



ccc0mf.jpg



ddd4zj.jpg
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst