Bütçeme uygun motosiklet tavsiyesi

Katılım
3 May 2022
Mesajlar
239
Selamlar. Yaklaşık 6 ay önce husqwarna swartpilen 250 model motosikletimi sattım arabaya geçtim şimdi tekrar bir motor almak istiyorum fakat piyasanın halini görünce inanamadım. Türkiye pazarına çok fazla motosiklet girmiş çoğunu hiç görmedim bari almadan önce sizlere danışayım bir hata yapmış olmayayım diye düşünüyorum.
100.000 tl bütçem var üstüne çıkmak istemiyorum 125-250 cc arası bir motosiklet istiyorum tercihen naked.
Tavsiyelerinizi bekliyorum.
 
Katılım
3 May 2022
Mesajlar
239
Clx'i çok beğendim fakat ilanlara bakınca 110 dan aşağı yok 120bin tl bütçem var 15i ekipmana harcayacağım. Ayrıca 2.el motosiklet alırken nelere dikkat etmeliyim önemli hususları söyler misiniz rica etsem.
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,627
Motosikleti
Ns200 15"
Mt125, Cb125r, Ns200, Dominar 250D ve Duke serilerine bakabilirsiniz.
 
Katılım
21 Ara 2021
Mesajlar
197
Merhaba,

TNT249-S incelemenizi öneririm. Videolarda çok hantal, gitmiyor vs diyorlar fakat bence gayet yeterli derecede gidiyor. İncelemenizi en azından bir şeyi almaya karar vermeden önce bir yakından görmenizi tavsiye ederim
 
Katılım
6 Mar 2021
Mesajlar
1,403
Su ulkede yasamaktan tiksindim son bir haftadir motosiklet bakiyordum ktm 390 bakiyordum fiyati 20 20 artti 300 u gecti.dominar alayim dedim.Parayi denklestirene kadar 10 10 arta arta 185 lira oldu .Pazartesi 190 olacak en iyi ihtimalle yahu bu hale gelmemizde kimlerin payi varsa Allah belasini versin.
 
Katılım
3 May 2022
Mesajlar
239
hocam hiç sorma 6 ay önce svartpilen250 yi 65 bine sattım. şimdi bakıyorum da inanamıyorum 180 bin ne ya inanılmaz artmaya devam ediyor 100 bin tl ye motosiklet yok eli ayağı düzgün gerçekten sonumuz ne olacak düşünemiyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:10 ----------

Merhaba,

TNT249-S incelemenizi öneririm. Videolarda çok hantal, gitmiyor vs diyorlar fakat bence gayet yeterli derecede gidiyor. İncelemenizi en azından bir şeyi almaya karar vermeden önce bir yakından görmenizi tavsiye ederim

hocam 110 dan aşağı ilan yok. ki fikrimce clx 250 daha ilgi çekici fiyatlar neredeyse aynı ama gerçekten şuan iğrenç bir durumdayım ne alacağıma karar veremiyorum karar verene kadar sanırım ülkede 150 bin tl den açağı motosiklet kalmayacak.
 
Katılım
28 Ağu 2015
Mesajlar
1,233
Motosikleti
DUKE 250
benim tavsiyem ne kadar çok önerilse de cfmoto ya bulaşmamak.
bajaj modellerine bak derim, neticede ktm husqarna ile aynı fabrika üretimi.
 
Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
314
Motosikleti
KTM 790 Adventure
Pulsar N250.
NS200'ü önermem. Kronik sorunları var. Ama şu ana kadar 4K-5K km N250 ile yol yapan kimsede herhangi bir şikayet duyamadım.
Şu an kullandığım F250 yi de öneririm. Naked sınıfına tam olarak girmediği için N250 dedim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst