tesekkur
dejavuVXR, Bedbin, Demir73, BBRR, e_erdun, outzone, ODUNCU, rEnE, motoman, gemlikdelisi, LaCiVerTSaRi, danger0, powerbyaydin; arkadaslar sicak hosgeldiniz'inize icten tesekkurler!!!
outzone, tavsiye ettigin kitabi bugun netten siparis vericem insallah.
LaCiVerTSaRi, cok kibarsin
bu arada motogp'yi sabirsizlikla bekliyorum, orada bircogunuzla tanisma firsati da olur umarim...