Bursa'dan Superlight'ımla katıldım aranıza...

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
aramıza hoşgeldin. motorunla bütünleştigin resimlerden belli oluyor. ayrıca motosiklete süper yapmışsın. özellikle o motor koruma demirine takılan aynalar süper fikir. ama nekadar faydası oluyor acaba???
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
hoşgeldin dayıcım, yeni hobinde (ki daha şimdiden sende bir hayat tarzı olmaya başladı) bu sitede bir çok iyi dostluklar kuracağından eminim.Bursa MT de oldukça aktif bir gruptur.Yaz bitmeden gezilere katılmaya başlamanı tavsiye ederim.
Tekrar hoşgeldin...
:rendeer: :bounce:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Helal olsun amca sana bu yaştan sonrada olsa doğru yolu bulmuşsun sana superligt'ınla mutlu mesut kazasız belasız günler ;)

hoşgeldin bu arada....
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
6
teşekkürler tüm dostlarıma...

yeğenim luxor sayesinde katıldığım dünyanızın gerçekten dostluklar üzerine kurulduğunu hissettim. hepinize sıcak karşılamanız için çok teşekkür ederim. zaman buldukça da inşallah vekaleten değil bizatihi (yani kendim kendime) sizlerle olmaya çalışacağım. hepinize yürekten sevgiler....:rendeer: :flower: ::shake2:: ::sefereee
 
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
134
Hoşgeldiniz Motorunuz gerçekten çok güzel. Kazasız sürüşler dilerim...
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
6
sevgili arkadaşlar,ortak bir soru olan koruma demirindeki aynalar ; orj.aynaların görüşü kısıtlı olduğu için aklıma geldi. hem şık duruyor hem de (fazlası ile) görüş güvenliği sağlıyor. öyle ki sisy barımı dahil görüyorum.şehiriçinde çok faydalı. hepinize öneririm. resimde gördüğünüz gibi çok basit uygulama. orj.aynaları dışa-alt aynaları normale ayarlayın ,sonucu görün.
sevgili lucas,sisy bar istemişsin ama yaparım dersem yalan olur. demir kısmını (kaynakları dahil) kendim 20 gün sürecinde yaptım. epeyi yorucu idi.
benim iki sorum var : 1- "sisy bar" daki sisy'nin anlamı ne 2-motorumun üstünü örten gövde renkli üçgen plastik kapaklar alt uçlarından kırıldı (iki taraf da) servis rezonanstandır dedi. ama garantiye girmiyormuş var mı böyle saçmalık. makinam şu an 3.000'de ve şimdilik gayet iyi. Dikkat! LASTİKLERİ MUHAKKAK DEĞİŞTİRİN...kuru havada bile aşırı kayma yapıyor ki daha yağışta yola çıkmadım ve çıkmam da..
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
dayıcım bu gibi mesajlarına Keeway Superlight 150 başlığında devam et.çok daha fazla geri dönüş alırsın, hatırlatiim dedim...
bak linki de bu
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
dayıcım bu gibi mesajlarına Keeway Superlight 150 başlığında devam et.çok daha fazla geri dönüş alırsın, hatırlatiim dedim...
bak linki de bu
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
benim gibi genç akranlarımı gördükçe sevinyorum bu sitede.aramıza hoşgeldin:rendeer:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
Merhaba arkadaşlar
İsmim Cihan, bursada yaşıyorum
motor tutkum 50'sinden sonra başladı ama ben zaten hep genç olduğum için hiç zorlanmadım.sitenizle yeğenim sayesinde tanıştım, sizin tanıdığınız ismi ile Luxor sayesinde.hatta motorumu bile o araştırıp tavsiye etti alırken ve beni bu yaşımda bu sevdaya aşık etti.A2 ehliyetimi bile daha yeni aldım.
ilk başlarda hele hele ilk hafta kollarımdaki o ağrıları hissetmeye başlayınca "olmayacak, yapamiicam, satıyorum ben bu motoru" dediğim anlar oldu ama sonra kendime geldim ve doğru yolu buldum.iyiki satmamışım diyorum şimdi.çünkü artık superlight'ım ve ben 2 ayrılmaz dost olduk.
geçen haftasonu biz 2 kafadar (superlight'ın ve ben) istanbula yeğenime ziyarete gittik.çok güzel ve zahmetsiz bir yolculuk oldu, sl imle bu yolculuk sayesinde daha bir kaynaştık, daha bir iyi tanıdık birbirimizi.2 güzel günden sonra bursaya geri döndüm ama hala yüreğimde o uzun yol heyecanı var, ne zaman nereye gidebilirim diye düşünüyorum hep vakit buldukça.
sonuç olarak aranızda olmaktan memnunum arkadaşlar, umarım güzel günlerde birlikte oluruz ve bu güzel tutkuyu doyasıya yaşarız.
Hepinize HOŞBULDUK... :)

Abi senin kaskı kaç paraya aldın çok hoş görünüyor bende alacam ondan fakat bulamıyorum buralarda
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst