Bursadan selamlar=)

Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
rock n rolll!! :p ::xrock::::xrock::

bu arada diğer herkeze selamlar aranızda olmak benim için bir gururdur :) :rendeer:

eeeee batuhan kardeşim bıraz erken cevap vermişsin maaşallah:queen:
şimdi benım yazdığımada 2010 da cevap verırsın:bounce:aramızda katılımcı olmandan bızde memnun oluruz:rendeer:
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
hoş geldin genç kardeşim,gençligin en güzel yaşındasın unutma motor kullanırken içindeki deli kan sana yön vermesin sen motora yön ver
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
eeeee batuhan kardeşim bıraz erken cevap vermişsin maaşallah:queen:
şimdi benım yazdığımada 2010 da cevap verırsın:bounce:aramızda katılımcı olmandan bızde memnun oluruz:rendeer:
:queen::queen::queen: kusura bakmayın yeni gördüm başlığımı teşekkür ederim aranızda olmak harika:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:32 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:31 PM ----------

hoş geldin genç kardeşim,gençligin en güzel yaşındasın unutma motor kullanırken içindeki deli kan sana yön vermesin sen motora yön ver

haklısınız burada sürüş tekniği korumalar ile ilgili okuduğum her konuyu ciddiye alırım artçı olsam bile kaskım dizliğim belliğim her zaman olur saygılar:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst