- Katılım
- 21 Şub 2009
- Mesajlar
- 4,029
rock n rolll!!::xrock::::xrock::
bu arada diğer herkeze selamlar aranızda olmak benim için bir gururdur:rendeer:
eeeee batuhan kardeşim bıraz erken cevap vermişsin maaşallah:queen:
şimdi benım yazdığımada 2010 da cevap verırsın:bounce:aramızda katılımcı olmandan bızde memnun oluruz:rendeer: