Bursa'dan selamlar..

Katılım
10 Eyl 2015
Mesajlar
0
Herkese merhabalar arkadaşlar.. 33 yaşından sonra 2 tekere merak sarıp, kendimi forumun içinde buldum.:)Adım Utku, Bursa'da yaşıyorum ve İnternet reklamcılığı ile ilgileniyorum.. Tekeriniz düz bassın, sevgiyle kalın. :king:
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
1,269
Aramıza hoşgeldin :rendeer:
2 teker tutkudur. Bu forumdaki paylaşımları düzenli olarak takip ettiğinde bir çok bilgiye erişmiş olursun. Bir tavsiyem youtube'da motovlogları izlemeye çalış. Misal ; altın elbiseli adam . Bunların eğitim videolarını izledikçe teorik olarak bir sürü bilgiye hakim olursun. Uygulama esnasında da edindiğin teoriyle uygulamayı pekiştirmiş olursun. Çok büyük katkısı olur sana.

Forumda keyifli vakit geçireceğinden şüphen olmasın :) tekrar aramıza hoşgeldin :bounce:

Tekerine taş değmesin :rendeer:
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Daha geç başlayanlar da var utku:) Negatif şeyler yazmak istemem fakat scooterdan çok anlamasam da tecrübesiz olduğunu varsayarak; aman dikkat diyorum. Çünkü Allah göstermesin kaza falan bi saniyelik hataya bakıyor.Kullanarak öğrenme yerine öğrenerek kullanman dileklerimle..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst