- Katılım
- 10 May 2015
- Mesajlar
- 0
- Konu Yazar
- #1
Herkese merhaba,
İsmim Hakan, makina mühendisiyim. 2009 yılında A2 ehliyetimi almama rağmen henüz yeni bir motosiklet sahibiyim. Geçtiğimiz iki ay boyunca Honda güvenli sürüş 1 ve daha sonrasında güvenli sürüş2 eğitimlerine katıldım. Bundan sonrasını trafikte kullanarak geliştireceğimi düşünüyorum.
Muhakkak ki sorularım olacaktır, ama önce forumda benzer soru işaretlerine sahip olanlar olmuş mu onlara bakacağım.
Keyifli sürüşler!
İsmim Hakan, makina mühendisiyim. 2009 yılında A2 ehliyetimi almama rağmen henüz yeni bir motosiklet sahibiyim. Geçtiğimiz iki ay boyunca Honda güvenli sürüş 1 ve daha sonrasında güvenli sürüş2 eğitimlerine katıldım. Bundan sonrasını trafikte kullanarak geliştireceğimi düşünüyorum.
Muhakkak ki sorularım olacaktır, ama önce forumda benzer soru işaretlerine sahip olanlar olmuş mu onlara bakacağım.
Keyifli sürüşler!