Bursa'dan Selamlar!

Katılım
10 May 2015
Mesajlar
0
Herkese merhaba,

İsmim Hakan, makina mühendisiyim. 2009 yılında A2 ehliyetimi almama rağmen henüz yeni bir motosiklet sahibiyim. Geçtiğimiz iki ay boyunca Honda güvenli sürüş 1 ve daha sonrasında güvenli sürüş2 eğitimlerine katıldım. Bundan sonrasını trafikte kullanarak geliştireceğimi düşünüyorum.

Muhakkak ki sorularım olacaktır, ama önce forumda benzer soru işaretlerine sahip olanlar olmuş mu onlara bakacağım.

Keyifli sürüşler!
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Aramıza hoşgeldiniz.Kazasız sürüşler dilerim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Haz 2013
Mesajlar
353
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldin,çadır- uyku tulumu ve mat almayı unutma keyifli sürüşler. rüzgarın bol ,kaskın en iyisinden olsun..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst