D delos Katılım 27 May 2013 Mesajlar 1 27 May 2013 Konu Yazar #1 uzun süredir formu takip ediyordum yeni üye oldum 34 yaşındayım şu an honda dylan marka motorsikletim var bütün motorsiklet sevdalılarına iyi geceler.
uzun süredir formu takip ediyordum yeni üye oldum 34 yaşındayım şu an honda dylan marka motorsikletim var bütün motorsiklet sevdalılarına iyi geceler.
salcano_7946 Katılım 20 Eyl 2012 Mesajlar 1,280 27 May 2013 #2 hosgeldın hemserım.bursa mt yı takıp edersen yapılacak gezı ve toplantılardan haberdar olur hemde katılırsın tanısır kaynasırız olmamı.
hosgeldın hemserım.bursa mt yı takıp edersen yapılacak gezı ve toplantılardan haberdar olur hemde katılırsın tanısır kaynasırız olmamı.
sedici Katılım 28 Eki 2010 Mesajlar 1,767 27 May 2013 #3 hoşgeldiniz, keyifli forumlar, il başlığına da bekleriz