Bursa - Nilüfer'de Motor Tamircisi Arıyorum!?

Katılım
28 Tem 2015
Mesajlar
3
Merhaba arakadaşlar Keeway superlight 150 kullanıyorum ve motorumda son hafta itibari ile gaz yememe sorunu oluştu, karbüratörden şüphelendim temizledim taktım sorun devam etti, benzine su kaçmasından şüphelendim kontrol ettim yakıttada sorun yok, karbüratörde atladığım yer var mı diye tekrar açtım temizledim en ince videlarına kadar... Bu seferde sanırım bazı vidaları çok fazla sıkmışım motora tekrar taktığımda cikle kapalı halde 6bin devirde rolantide çalışmaya başladı cikleyi açtığımda ya da orta seviyeye indirdiğimde rolanti normale döndü ancak hala daha gaza yüklendiğimde boğulup kendini kapatma durumu yaşıyorum, aklınıza gelen muhtemel sorunları ve çözümlerini benimle paylaşırsanız minnattar olurum. Ve aklınıza birşey gelmiyorsa Nilüfer - İhsaniye'de ya da yakın çevresinde bildiğiniz bir tamir atölyesi varsa söylerseniz çok çok minnattar kalırım. Sanırım artık bu sorun beni aşmaya başladı. Hem yazımı sıkılmadan okuduğunuz hemde vereceğiniz cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:04 ----------

130 kişi görömüş biri birşey yazmamış.. Teşekkürler motorcu dostlar! :farao:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Muhtelemen tamirci bilmedikleri içindir. Bende şöyle bir düşündüm ama kimse aklıma gelmedi. Özgün motor yenileme diye bir yer var ama tamir yapıyormu bilmiyorum orayı bir deneyin isterseniz.
 
Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
1,549
Depo kapağına bak eğer kapak çok sıkı ise karbüratöre benzin gelmiyordur
Yada karbüratörün hava ayar vidasını tam sık 1.5-2 tur gevşet
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst