[Bursa - MT]

Katılım
23 Eki 2013
Mesajlar
512
02.11.2014 İZNİK GEZİSİ




Arkadaşlar yarın sabah saat 09.30 gibi geçit özdilekte toplanıyoruz.Çay kahveden sonra saat 10.00 da teker döner. gelmek isteyen arkadaşlar varsa katılabilirler. Numara 0536 552 19 70 whatsapp tan yada arayarak ulaşabilirsiniz.

1- Bilal Anar
2-Osman Tepeler
3-Atilla Akdeniz
4-
5-
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
02.11.2014 İZNİK GEZİSİ

[url]http://i.hizliresim.com/VyWNVR.jpg[/url]


Arkadaşlar yarın sabah saat 09.30 gibi geçit özdilekte toplanıyoruz.Çay kahveden sonra saat 10.00 da teker döner. gelmek isteyen arkadaşlar varsa katılabilirler. Numara 0536 552 19 70 whatsapp tan yada arayarak ulaşabilirsiniz.

1- Bilal Anar
2-Osman Tepeler
3-Atilla Akdeniz
4-
5-

Başka zaman herkes sorar'Gezi yok mu?' diye.
Gezi olunca da kimse gelmez nedense.:)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
ARKADAŞLAR AMAN DİKKAT!!!

bugün hastane dönüşü eve gidderken ankara yolu üzeri tam adliyenin altına geliyor polis motosikletleri durdurup topcase ve çanta demirinden ceza yazıyordu çanta demiri konusunuda çantasız olan motosikletlere yazılan cezadan ve tartışma sırasında demire vuranlardan anladım 3 motorda bağlanmıştı biri sanırım çalıntı scooterdı baya dökük saçık plakasız
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
150
Bursadaki arkadaşlardan elinde 2006 model YBR'e uygun koruma demiri varsa satın alabilirim. Çıkma 2. el felan olur hiçfarketmez, koruma demiri olsunda birtane motosiklette hiç yoktan iyidir :)

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-koruma-demiri-nikel-136081949/detay
genc osmanda demir yolu cad girisinde istersen bi bak
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
ARKADAŞLAR AMAN DİKKAT!!!

bugün hastane dönüşü eve gidderken ankara yolu üzeri tam adliyenin altına geliyor polis motosikletleri durdurup topcase ve çanta demirinden ceza yazıyordu çanta demiri konusunuda çantasız olan motosikletlere yazılan cezadan ve tartışma sırasında demire vuranlardan anladım 3 motorda bağlanmıştı biri sanırım çalıntı scooterdı baya dökük saçık plakasız

Nasıl bir saçmalıktır bu ya.
Çantası olmayıp, demiri olanlara da ceza yazmaları insafsızlıktan başka bir şey değil.
Sarayların,sığınmacıların paraları nereden çıkacak?
Tabiki de vergisini ödeyen namuslu vatandaşlardan.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Başka zaman herkes sorar'Gezi yok mu?' diye.
Gezi olunca da kimse gelmez nedense.:)

Normalde gelmek istiyodum ama arkadaşlar merkezı gezdircez diye bırakmadı uludağa falan çıktık akşam 7 gibide yalova körfez üstünden istanbula döndüm.. Bi daha ki sefere inş gelmek isterim.. kimseyi göremedim zaten bu sefer :)
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
MustafaKemalPaşa Suuçtu Şelalesi' ne Gidiyoruz.
Kent meydanı Kafkas Önünde Saat 9:45 te toplanıp 10:00 da hareket edilecek olup, K.Sanayi istikametinden Kayapa köyü içinden eski Bursa yolunu kullanarak KemalPaşa' ya ineceğiz. Yol üzerinde köy kahvesinde çay molası verilecek. İlçeden sucuklar alınıp şelaleye doğru teker dönecek. Sucuk ekmekleri yedikten sonra ilçenin ünlü kaplıcası olan Tümbüldek kaplıcalarına gidilecek olup ayak havuzlarında iliklereimize kadar sıcak depoluyacağız.. Buradaki kısa molanın ardından İzmir yolu üzerinden Gölyazı köyünde son molamızı vererek hareket noktamıza tahmini 16 : 30 gibi ulaşmış olucaz.
Gezimize tüm grup üyeleri ve iki teker tutkunları davetlidir.

Gezi kuralları: Seyir esnasında max hız 90 km olacaktır ve bu hıza ulaşabilen her motosiklet katılımcı olabilir. Temel sürüş kuralları hareket yerinde hatırlatılacak. Katılımcıların koruyucu ekipmanlar ile katılması zorunludur. Özellikle kasksız kullanıcı kesinlikle kabul edilmeyecektir.

Saygılar.
Katılmak isteyen arkadaşlar listeyi oluşturabilir.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
MustafaKemalPaşa Suuçtu Şelalesi' ne Gidiyoruz.
Kent meydanı Kafkas Önünde Saat 9:45 te toplanıp 10:00 da hareket edilecek olup, K.Sanayi istikametinden Kayapa köyü içinden eski Bursa yolunu kullanarak KemalPaşa' ya ineceğiz. Yol üzerinde köy kahvesinde çay molası verilecek. İlçeden sucuklar alınıp şelaleye doğru teker dönecek. Sucuk ekmekleri yedikten sonra ilçenin ünlü kaplıcası olan Tümbüldek kaplıcalarına gidilecek olup ayak havuzlarında iliklereimize kadar sıcak depoluyacağız.. Buradaki kısa molanın ardından İzmir yolu üzerinden Gölyazı köyünde son molamızı vererek hareket noktamıza tahmini 16 : 30 gibi ulaşmış olucaz.
Gezimize tüm grup üyeleri ve iki teker tutkunları davetlidir.

Gezi kuralları: Seyir esnasında max hız 90 km olacaktır ve bu hıza ulaşabilen her motosiklet katılımcı olabilir. Temel sürüş kuralları hareket yerinde hatırlatılacak. Katılımcıların koruyucu ekipmanlar ile katılması zorunludur. Özellikle kasksız kullanıcı kesinlikle kabul edilmeyecektir.

Saygılar.
Katılmak isteyen arkadaşlar listeyi oluşturabilir.

hocam hangi tarihte? hava "sıcak" olursa gelicem :)
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
hocam hangi tarihte? hava "sıcak" olursa gelicem :)

Gezi tarihi 8 Kasım 2014 cumartesi günüdür.
Hava tahminleri o günün yağmursuz geçeceğini belirtmektedir.
Mevsim yaz olmadığından kışlık korumalı kıyafetlerle gidildiğinde sorun olmamaktadır.
Katılan herkese şimdiden güzel bir gezi olmasını dilerim.
Birinci sırada katılımcı olarak ben varım. :)

1)Osman TEPELER

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:11 ----------

Yeni gelen bir habere göre Polis Bursa'da bazı noktalarda bir sürü motosiklete yoğun şekilde çeşitli sebeplerden dolayı ceza yazıyormuş.

Bilginiz olsun.
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Arkadaşlar Cumartesi yapılacak olan Su uçtu şelale gezisinin toplanma yerini güvenlik nedenlerinden dolayı değiştirdik. Yeni toplanma yeri küçük sanayi Cami yanıdır.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
Gezi tarihi 8 Kasım 2014 cumartesi günüdür.
Hava tahminleri o günün yağmursuz geçeceğini belirtmektedir.
Mevsim yaz olmadığından kışlık korumalı kıyafetlerle gidildiğinde sorun olmamaktadır.
Katılan herkese şimdiden güzel bir gezi olmasını dilerim.
Birinci sırada katılımcı olarak ben varım.

1)Osman TEPELER
2)Oğuzcan GEDİK


haydi millet gezelim tozalım !
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
19
Selam arkadaşlar,
sonunda ehliyet işini bitirdim çok şükür.
sıra geldi ilk motorumu almaya.
aramızda tvs apache kullanan veya öneren olur mu? yada farklı bir önerisi olan?
bey motora sordum test motoru yokmuş, haliyle test edemedik.
yorumlarınız için şimdiden teşekkür ediyorum.
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Çok Erken Yapmişsiniz ya Uzaktan gelicek olan ne yapsin Şimdi? :)

Sanırım gezinin hareket saatinden bahsediyorsunuz.Malum hava erken kararıyor ve gece sıcaklık daha da fazla düşüyor.
Birde adı üstünde yarışmak için değil,gezip görmek için gidiliyor.Bu sebeple vakitli yola çıkmak daha uygun oluyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst