- Katılım
- 8 Tem 2012
- Mesajlar
- 311
Hayırlı olsun.Sym servisleriyle bol şans.
arkadaşlar sonunda motoruma kavuştum.
[url=http://hizliresim.com/onQRbR][url]http://i.hizliresim.com/onQRbR.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/lBY6Mg][url]http://i.hizliresim.com/lBY6Mg.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/V2p1kj][url]http://i.hizliresim.com/V2p1kj.jpg[/url][/url]
hayırlı olsun abi. kazasız belasız. birde şu çanakkale işini bir ara konuşalım :cat:
Oda olmadı beana getir. :cat:
arkadaşlar iyi dilekleriniz için teşekür ederim işallah uzun yıllar bu motoru kullanmayı düşüyorum servis konusunda tek tıldız biraz haşırdatıyo dediler ona rağmen bile bile aldım motoru ilk bakıma gıdecem baktım çok pahalı balıkesirdeki servise giderim oda olmadı kendım yaparım elim anahtar tutuyo.
pazartesi plakayı çıkarayım istediğin zaman gideriz bayrama kadar yıllık izindeyim.![]()
abi hayırlı olsun senle bir çınarcık yalova dönelim artık![]()
eyvallah çağatay sağol yalova çınarcık a gitmek isteyen 1-2 arkadaş daha var olmadı hep beraber gideriz şöyle 4-5 motor falan daha eğlenceli olur.![]()
MT 26 temmuz yalovada iftar veriyormuş gidelimmi?
20 Temmuz Cuma Akşamı İftar yemeğimiz Tofaş sosyal tesislerinde Yapılacaktır...
1-Coşkun Terkin + Jale Terkin
2-Memduh Babule
3-Nevin Tunçak + faruk Tunçak
4-Alper Ayaz
5-Beko (Belki)
6-Rider (Belki)
7-
8-
(Dip not:çarşamba ya kadar Yer değişebilir Dikkatinize)
(Dipin Dipi):En geç perşembeye kadar sayılar garanti olmalı ki ona göre masalar ayarlanacak,Menü sağlam Yer nezih)
Nevin hocam , tarihte bir hata olabilir mi acaba ?