[Bursa - MT]

Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Bugün saat 17:00'da Yalova Yolu Özdilek'ten yola çıkacağız bize eşlik etmek isteyenleri bekleriz...
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
57
Arkadaslar sınavı geçmısım.kısmetse sırada dıreksıyon sınavı var.o nu da gecersem 20 gun sonra ehliyet bende :))
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
aynen dostum bende gecmısım dıreksıyon sınawında gorusuruz belki :p :)

bu arada niluferdesin sarnım honda beat war bende plakam 07 gorursen korna

cal :p :)
 
Katılım
5 Ara 2006
Mesajlar
0
wowww süper bir forum olmuş bende girdim a2 sınavına şimdi direksiyon sınavı kaldı onu da geçeriz inş
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
3
arkadaşlar Regal Reptor DD250 E almak istiyorum bursada bunu satan bi bayi varmı varsa nerdedir....bide tahmini olarak bu motorların 0 veya 2. el fiyatlarını bilen varmı çok acil cevaplarınızı bekliyorum arkadaşlar çok acilll.....!!!!!!!!!!
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Merhaba Brsalı MT arkadaşlar. 2 gündür busadayım. Nerde toplanırsınız neler yaparsınız. Akşam belli bir yerd toplanıyosanızı ziyaretinize gelmek isterim. Haberleri bekliyorum..
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Biz pek toplanmıyoruz bi de ben fazla gezdiğimden festival festival toplanmaya pek vaktim kalmıyor ama görüşmek istersen işten vakit bulabilirsem olabilir...Ayrıca gidip de sıfır regal raptor almanı hiç tavsiye etmem çok zarar edersin.İkinci ellere bakabilirsin.2. el konusunda yardımcı olabilirim.Sıfırları 5.500ytl civarında bildiğim kadarıyla.2.el de 3500civarına bulabilirsin kanımca...
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
877
arkadaşlar Regal Reptor DD250 E almak istiyorum bursada bunu satan bi bayi varmı varsa nerdedir....bide tahmini olarak bu motorların 0 veya 2. el fiyatlarını bilen varmı çok acil cevaplarınızı bekliyorum arkadaşlar çok acilll.....!!!!!!!!!!


bursada yalova yolu üzerinde gazcılar petrol tic. ltd diye bi motor firması regal satıyor, fakat servislerinden kesinlikle uzak dur derim, çalışan motoru berbat etmede üzerlerine yok
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
eet arkadaslar ya pek toplanmıyoruz normaldir herkezin işi gucu war

ama aksamları bulusabılırız bence ataewlerrde kat3 de bulusup guzel muzık we

bı kac bısı ıcebılırız :)
 
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
15
hey slm millet, uzun zaman oldu... Maalesef arabam ile geçirdiğim trafik kazası sonrası anca:) kendi aracım ile karşı aracında pert olduğu kazadan çok ufak sıyrıklar ile kurtulmayı başardım.(Allah'a Şükür). Lütfen arkadaşlar çok dikkatli olalım... Yarın motorumla uzun zamandır planladığım Ankara seyahatine çıkıyorum. Dönüşte paylaşımlarımı yazarım. Hepinize sevgiler saygılar...
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
iyi yolculular gecmiş olsun :) bu arada kat3 e bursadaki degısık motoru grupları

gelıyo bı gunde bız gıdelım :)
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
İStanbul'dan geçmedin mi yahu sen istanbul trafiğinin yanında bizim ki bir hiç :)

ruckerparkBenim bursa içinde gezmeye pek vaktim olmuyor parayı bulunca kendimi bursa dışına atıyorum ama kışın istediğin kadar kat3 yapabiliriz.resimli square vs. vs. vs.
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
801
kat3 e değilde yanındaki malt isimli bara giriyorlar sanırım. kat3e gidiyorum sık sık ne mont oluyor ne kask :)
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
ultraukala kısın harbı daha ıyı olur aslında hem gelen grupların kalıtesıde daha

ıyı oluyo :)

barannet bende sık sık gıdıyorum ve malt yaz gunlerı dolasıyla kapalı oluyo malt

kat3 e grup geldımı acılıyo sen kaska degılde asagıdakı bankların oraya bak

magazin outletin her turlu motor war :) gecen bursa chopper gelmıstı mesela

ondan oncede 6 tane racing gelmıstı 600 cc ustu sahıplerını baktım ıcerde ama

kalabalık dı baya goremedım :) bide asagıda mawi bi honda beat gorursen ben

ordayımdır gorususelım :)
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
801
görüşelim tabi. daha haftasonu oradaydıkkat3 dolmuştu malta almaya çalıştılar bizi :) arabayla gelioruz arkadaşlarla motorum yok :(
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Gerçekten İstanbul trafiğine nazaran Bursa trafikiği yemede yanında yat kalıyor :)
Bu gün döndüm istanbula 45 dkda Gemlik Topçular vapur yapmışıjm, yollarmı kısaldı anlamadım :))
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
muratoygur gemlik yolunda yol calısması war o yuzden istanbula gierken baya

zorlunıyosun sen ona takılmısın galıba :)

barannet ben bu aksam kat3 deyım karaoke war gel mt olarak sahneye

cıkalım :p :)
 
Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
319
arkadaşlar bende nadirde olsa c.tesi akşamları takılırım Kat3 e kaliteli ve hoş bir mekan ama pek motorla gitmem malum Alkol mevzusu :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst