[Bursa MT] delmece piknik gezisi

Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Kardeşim Eline Sağlık Cok Güzel Kurgu Yapmışsın Ama O Güzel Sesinide Video Falan Koysaydın Faruk Abi Sen Yaparsın Bi şeyler.cansuyu ünlü Yapalım Tanıdık Bi Sanatcı Arkadaşımız Olsun Bari(ne Kadar Hayinim Cansu ünlü Olsunki Bende Menajeri Olacam 50 Ytl:)

Katılamayan Gelemeyen üşenen Arkadaşlar Için Gezinin Tekrarı çok Yakın Zamanda:p Nanik Nanik (aslında Cok Güzel Bi Foto Vardı Ama Ayıp Olur Diye Koymadım Mami Sen Anladın Gecen Mailde Ki Nenenin Fotoyu)

abicim ortak biyerde buluşsak iznik gölü vs gibi. hem bizim yolumuz da kısalmış olur. Yol sorun değil de feribot da beklemek çok sıkıyor adamı :)
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
573
Kardeşim Eline Sağlık Cok Güzel Kurgu Yapmışsın Ama O Güzel Sesinide Video Falan Koysaydın Faruk Abi Sen Yaparsın Bi şeyler.cansuyu ünlü Yapalım Tanıdık Bi Sanatcı Arkadaşımız Olsun Bari(ne Kadar Hayinim Cansu ünlü Olsunki Bende Menajeri Olacam 50 Ytl:)

Katılamayan Gelemeyen üşenen Arkadaşlar Için Gezinin Tekrarı çok Yakın Zamanda:p Nanik Nanik (aslında Cok Güzel Bi Foto Vardı Ama Ayıp Olur Diye Koymadım Mami Sen Anladın Gecen Mailde Ki Nenenin Fotoyu)

:queen::queen::queen::queen:
BURSA-MT........

.......BİZİ İZLEMEYE DEVAM EDİN........:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
473

İçmişim hovardayım
24 ayardayım,
Her pazar yollardayım ,
hayda rinana haydaaaa..........

HER PAZAR GEZMEKTEN ÜSTÜME NUR MU GELMİŞ YOKSA YAŞLANDIMMI ACABA BEYAZLAŞMIŞ HERBİRYELERİM
(YOK YOK BU PAZAR KESİN KALDIRACAM MOTORU BU KADAR AKTİVİTE BENİ ÇÖKERTTİ BEE:)

abicim ortak biyerde buluşsak iznik gölü vs gibi. hem bizim yolumuz da kısalmış olur. Yol sorun değil de feribot da beklemek çok sıkıyor adamı :)

VALLA ABİCİM MOTORU KALDIRACAM AMA MADEMKİ GELECEKSİNİZ KALDIRMAYAYIM BARİ HEM SİZİNLEDE TANIŞMIŞ OLURUZ (OH BE Bİ BAHANE DAHA CIKTI YOKSA KALDIRACAKTIM MOTORU NERDEYSE)
UYGUN Bİ ZAMAN YAPARIZ BİRŞEYLER DAHA AYIPSIN:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
98
Kardeşim Eline Sağlık Cok Güzel Kurgu Yapmışsın Ama O Güzel Sesinide Video Falan Koysaydın Faruk Abi Sen Yaparsın Bi şeyler.cansuyu ünlü Yapalım Tanıdık Bi Sanatcı Arkadaşımız Olsun Bari(ne Kadar Hayinim Cansu ünlü Olsunki Bende Menajeri Olacam 50 Ytl:)

Katılamayan Gelemeyen üşenen Arkadaşlar Için Gezinin Tekrarı çok Yakın Zamanda:p Nanik Nanik (aslında Cok Güzel Bi Foto Vardı Ama Ayıp Olur Diye Koymadım Mami Sen Anladın Gecen Mailde Ki Nenenin Fotoyu)

Enginim içimi okuyon sanki boşuna okuyup üflemiyon bize :queen:
Dün gece Cansu'nun bir parçasını sizlere izletecektim ancak boyutu fazla geldi ancak bu akşam daha kısa bir parçayla Cansu artık :bestmt: 'te olacak bizi izlemeye devam edin.....
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
573
abi unutmuşum topic gerçekten sana yakışır olmuş...
eee ben askere gidiyom yerime birinin bakması lazım :cat:
 
Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
10
cansu emeğine sağlık arkadaşım çok güzel olmuş:cat:

süper bir geziydi herkese teşekkürler güzel dostlukların hiç bitmemesi dileğiyle
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
346
abicim ortak biyerde buluşsak iznik gölü vs gibi. hem bizim yolumuz da kısalmış olur. Yol sorun değil de feribot da beklemek çok sıkıyor adamı :)

Kardeş ben iznik göl kenarı için ilk girişimi yaptım bile :wiinkk:

Sen gebze boyunu ayarla, Bursa MT sayfasından olayı takip et, bakalım katılımı sağlıyabilecek miyiz :cherry:
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
473
On Numeroo Olmuş Gerçekten Bu Arada Faruk Abi Alayım Telif ücretini Yok Ole Bedavaya Mest Olma Nede Olsa Menaceriz Bu Gune Bugun:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst