burgmanımla harika bir gezi

Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
91
bursa mustafa kemalpaşa ilçesi suuçtu şelalesi harika bir yer bu hafta keşfettim we paylaşmak istedim kemal paşadan sonra 14 km yol harika resimlerdede mewcut program yapacaklar kesinlikle gitmeli çok keyifli bir hafta sonu geçirdim küçük köpeğide bana hediye ettiler adınada paşa anlamında kont koydum k.paşa hatırası köylü bi amcanın hediyesi teşekkür ederim onada :rendeer: :cat:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
91
:wiinkk: :wiinkk: :wiinkk: :wiinkk: :wiinkk: :wiinkk: :wiinkk: :wiinkk: :wiinkk:
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
güzel gezi.. tebrikler...

O taraflarıda hafızama yazdım.. Soralım bakalım arkadaşlara belki düzenleriz bi org. bizde..
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
gezi güzel de. ilk resimde hemen mangal görünce bu saatte neyse...
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
35
gezi güzel hocam :cat: Kask ta tamam :cat: ama o terlik olmamış bence :farao: tehlikeli yani yanlış anlama :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst