- Katılım
- 31 Mar 2006
- Mesajlar
- 862
j1 ve diğerleri.. şey pardon burgman ve diğerleri
28000km burgman tecrübem var tavsiye ederim. ama nedense sıfır fiyatları uçmuş.
yılların burgmancısımı? ya sen kaç yıldır motor kullanıyorsun ki yılların burgmancısı olacan gy kardeşim
28000km burgman tecrübem var tavsiye ederim. ama nedense sıfır fiyatları uçmuş.
sevgili dostum bu başlık en az 20 kez açıldı arama yaparsan cevabı bulursun...
Cabrıo yine başlamıssın polemiğe yakaladım seni...
Bu sefer farklı bir yapıcam ve silver burgmanı döver diyeceğim...Yılların burgmancısı olarak bu gün tarihe geçer artık...:queen:
yılların burgmancısımı? ya sen kaç yıldır motor kullanıyorsun ki yılların burgmancısı olacan gy kardeşim
Son düzenleme: