ennginn Katılım 28 Nis 2007 Mesajlar 994 9 Ağu 2007 #3 Motorunu çok seviyormuş beraber gömülmek istemiş
ati_03 Katılım 7 Eki 2006 Mesajlar 110 9 Ağu 2007 #4 sanırım yüksek hızda giderken virajı alamamış ve toprağın içine kadar girmiş..:silent:
GKN Katılım 6 Mar 2006 Mesajlar 6,448 9 Ağu 2007 #5 oha be kardeşim feyk bu, adamın oraya öle saplanma şansımı var...!
Fatih Katılım 25 Kas 2005 Mesajlar 1,094 Motosikleti Forza 250 9 Ağu 2007 #6 sevgili bikerboy35 yaklaşık bir haftadır açdığın topicleri hayret ile okuyorum. Başarılarının devamını diliyorum.
sevgili bikerboy35 yaklaşık bir haftadır açdığın topicleri hayret ile okuyorum. Başarılarının devamını diliyorum.
mhrrmkpnr Katılım 16 Nis 2007 Mesajlar 1,968 9 Ağu 2007 #7 sadece sag cizmenin golgesinin bitimine bak derim sana:wiinkk:
motopirate Katılım 7 Nis 2007 Mesajlar 637 9 Ağu 2007 #8 lüzumsuz topicler adına güzel bir örnek.bravo
mertcan948 Katılım 8 Ağu 2007 Mesajlar 166 13 Ağu 2007 #12 GKN' Alıntı: oha be kardeşim feyk bu, adamın oraya öle saplanma şansımı var...! Genişletmek için tıkla ... kafasında delici varsa neden olmasın:queen:
GKN' Alıntı: oha be kardeşim feyk bu, adamın oraya öle saplanma şansımı var...! Genişletmek için tıkla ... kafasında delici varsa neden olmasın:queen:
eczaci101 Katılım 22 May 2003 Mesajlar 654 13 Ağu 2007 #14 bikerboy35' Alıntı: Genişletmek için tıkla ... Bikerboy ;nereden buluyorsun bunları :cat:
cakalaz Katılım 12 Eki 2006 Mesajlar 11,471 13 Ağu 2007 #15 adamın belden yukarısı nerde :mrgreen::cherry: