Bunlarda Bizim CANAVARLAR...

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
Bu fotoğraf hoşuma gitti,sizlerlede paylaşmak istedim.
Mekan: Poyrazköy-İst.Boğazın bittiği Karadenizin başladığı yer.
Ve dediğim gibi bizim canavarlar. SYM GT 250
Saygılar.

 
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
266
ilk yorum benden ;) alah nazardan saklasın abicim çok güzel motorlar.. bütün yaz poyrazköydeydim neredeyse :mrgreen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
scotorların ıcınde en karızmatık olanı gıbı bıse Allah nazardan beladan saklasın abı gule gule gaz la vın vın:))))))))))))))
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
gerçekten çok şık görünüyorlar.allah nazardan korusun ..kazasız sürüşler:rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
evet çok güzel duruyolar abi bunların cinsi ne:queen:

Markası SYM (Suziki getiriyor.)
Modeli GTS 250
Yılları ikisi 2006 biri 2007.

Hepinize beğenilerinizden ve temennilerinizden dolayı teşekkür ederim.
Hepimize kazasız ve keyfli sürüşler dilerim.
Saygılar.
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
hatımda ilk defa bi scooter beğendim kaç lira bunlar:rendeer:
 
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
379
valla reklam fotosu gıbı ışıl ışıl yanıyorlar kazasız belasız ciziksiz suruşler
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Mavi rengini ilk kez görüyorum çok güzelmis, yol yapcaklarmıs gibi duruyolar
 
Katılım
17 Ocak 2008
Mesajlar
64
Tek kelime ile yorumumu tamamlayayımm...

KUSURSUZ.!

Allah kaza bela göstermesin..:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst