CBR 250R ı bu şekilde yerden yere vuran bi kullanıcı videosu varsa buyur yükle ,yada sen çek bizde seyretmiş oluruz. Bumoto calibre 250rr ile cbr 250 yi yan yana koyup ikisinden birisini seçme hakkın var seç birisini dendiğinde kaç kişi bumotoyu alıp gider sence? Ayrıca bu video herkese açık bir videodur kimini tatmin eder çocugu samimi bulur , kimiside hadi len ordan der bildiğini okur , bi sıkıntı yok yani, hangi markada hangi cc de motor kullanıyorsa kullansın tüm motorbisiklete gönül vermiş kardeşlerime selam olsun , saygılarımla. Bu arada üstadımız Barkın Bayoğlu'nun öve öve bitiremediği cbr 250 video incelemesinin linkide burada , ilgilenenlere duyurulur.
http://www.youtube.com/watch?v=o2RNBkYkTN8
hangi motorları kullandın bilmiyorum ama garip geliyor söylediklerin ! neden dersen barkının incelemsinde barkın motorun nedense çoğu eksisini pek görmedi, aynaların kullanımı cbr de de sorunlu, sele acaip sert, amartisörler çok sert, virajda iyidir değildir tartışmıyorum sert işte, lastikleri zaten allahlık, viraj felan hikaye, arka fren niyeyse yetersiz zayıf, az bassan tutmaz çok bassan kitler, geçen 3 tane cbr ci arkadaşıma cbr kullanıyorsunuz peki hakkında ne biliyorsunuz dedim, dedikleri şey bilmeye ne gerek var honda abi kalite dediler, umarım demek istediğimi anlamışsındır..
şimdi bu videodaki arkadaşın dediklerine bakınca ben eksi bişey göremedim açıkçası, amortisörlerin yumuşak veya sert olmasından ben hiç sorun yaşamadım calibrede, hele seleden hiç yaşamadım selede işçilik kötü doğru tam oturmuyor imajı veriyor biraz ama cbr den rahatsız selesi yok, frenleri kötü ön fren yeterli dedi ama ben calibreden sonra cbr125r kullanınca ön frenin ne olduğunu öğrendim, afalladım, arkadaş eksik anlatıyor derken onu kastettim daha önce başka motor kullanmamış sanırım, ledler kötü sıfırda bile kesiyor ama basit işler bunlar, iki tane calibre deneme fırsatı bulan birisi olarka tek söyleyebileceğim şey eğer calibrenin motor bloğu kaliteli uzun ömürlü olsa, diğer kronik fan ve radyatör sorunu halledilir yıllarca binilir hyo niyetine...