Buluşma

Katılım
9 Kas 2009
Mesajlar
11
Arkadaşlar ben yeni bir dünyaya adım attım (motosiklet dünyasına) ve bu yeni dünyadaki arkadaşlarla tanışmayı çok istiyorum. Buluşma yerini sizlerin tavsiyesine göre belirlemeyi tercih ediyorum. Hem fikir olup bir mekan belirleyelim...görüşmek üzere hoşçakalın ;)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Hoşgeldiniz aramıza diyelim o halde :)

Buluşma düzenlemek yerine ilk zamanlar düzenlenen buluşmalara katılarak daha çok sayıda arkadaşla tanışabilirsiniz..Bu sayfayı takip ederseniz hemen her haftasonu bir yerlere gidiliyor..
En kısa zamanda tanışmak üzere..
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Mevcut düzenlenen buluşmalara katılırsanız sizinle tanışabiliriz. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben sıftah yabtım darısı senın basına hoş geldın bu arada:cat:
 

c@n

Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
349
hoşgeldin dostum yakında görüşür ve tanışırız inşallah
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
13
hoşgeldin arkadaşım:rendeer:
mt03 ile başladıysan bayağı bi hızlı başlamışsın
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşa ne yazdınız daha yazmamış..
bandit.gif
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
hoşgeldin biz bu dünyanın yerlisiyiz hemde içinden :queen::queen::queen::rendeer:Maaşallah nurtopu gibi allah utandırmasın:bounce:
 
Katılım
9 Kas 2009
Mesajlar
11
Arkadaslar cevap veremedim sizlere kusura bakmayın .etkinlikleri takip ediyorum .inşallah en kısa zamanda hepinizle tanısırız .görüşmek üzere

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:36 ----------

scooter la basladım .ikinci motorum mt 03 oldu..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst