- Katılım
- 12 Tem 2012
- Mesajlar
- 4
[benimkide öle kanuni bretonların arka dişli büyük mondialin küçük o yüzden kalkış sıkıntı oluo ama mondial daha iyi uzuyo
:queen:
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:02 ----------
tekini kırdım bişey olurmu arkadaşlar
:queen:
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:02 ----------