Bugün'ü de kazasız atlattım

Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
Arkadaşlar, bazen düşünüyorum da acaip risk alarak bu zevki heyecanı yaşamaya çalışıyoruz :) yere temas eden sadece 20 bilemedim 30 cm' alan var:pale: Ama her akşam işten geldikten sonra motorumu çıkartıp dolaştıktan sonra (en az bi 45-50km) keza pazarları da arkadaşlarımla gezdikten eğlendikten sonralarıki akşamları eve girmeden önce motosikletimin brandasını örtüp garajımın kapılarını kilitlerken şöle bi derinden "Şükür Allah'ıma bugünü de kazasız atlattım" diyorum içime huzur geliyor :) bu sayede bi tebriği hakettiğimi düşünüyorum :) benim gibi düşünen arkadaşlar olacaktır elbette :) onlar da bu duygularını bu başlık altında hepimizle paylaşsınlar :) hepinize kazasız günler dilerim :)
 
Katılım
29 Ağu 2008
Mesajlar
77
Arkadaşlar, bazen düşünüyorum da acaip risk alarak bu zevki heyecanı yaşamaya çalışıyoruz :) yere temas eden sadece 20 bilemedim 30 cm' alan var:pale: Ama her akşam işten geldikten sonra motorumu çıkartıp dolaştıktan sonra (en az bi 45-50km) keza pazarları da arkadaşlarımla gezdikten eğlendikten sonralarıki akşamları eve girmeden önce motosikletimin brandasını örtüp garajımın kapılarını kilitlerken şöle bi derinden "Şükür Allah'ıma bugünü de kazasız atlattım" diyorum içime huzur geliyor :) bu sayede bi tebriği hakettiğimi düşünüyorum :) benim gibi düşünen arkadaşlar olacaktır elbette :) onlar da bu duygularını bu başlık altında hepimizle paylaşsınlar :) hepinize kazasız günler dilerim :)

:bounce::rendeer::cat: Aynen dostum aynen... Ortalık hasta ruhlu kaynıyo:farao: zaten 2 tane yaralanmalı kaza atlattım iyice soğudum trafikten... ama önemli olan ŞÜKRETMEYİ BİLMEK DEĞİLMİ...
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
evet arkadaşlar
bende evine bugünde kazasız belasız dönen arkadaşalarımı ve kendimi tebrik ederim:rendeer:
lütfen dikkat
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
her halikarda motor kullanmak bambaşka bee:cat:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Motora binmek çook güzel şey. Sinan'ın da dediği gibi eve kazasız belasız dönüldüğünde insanın içini huzur kaplıyor. :)
 
Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
490
İnşallah ömür boyu kazasız belasız günler geçirip; bu sevdamızdan ölene kadar vazgeçmeyiz...
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
askerlerin annesine bugünde ölmedim anne başlıklı mektubu gibi olmuş

ama cidden doğru yani

bugünde kazasız belasız atlattık

Allah kaza bela vermesin
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
Cümlemize kazasız belasız sevdiklerimize dönüşler nasip olsun, Şükür Allaha.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst