- Katılım
- 29 Tem 2007
- Mesajlar
- 3,386
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar, bazen düşünüyorum da acaip risk alarak bu zevki heyecanı yaşamaya çalışıyoruz
yere temas eden sadece 20 bilemedim 30 cm' alan var
ale: Ama her akşam işten geldikten sonra motorumu çıkartıp dolaştıktan sonra (en az bi 45-50km) keza pazarları da arkadaşlarımla gezdikten eğlendikten sonralarıki akşamları eve girmeden önce motosikletimin brandasını örtüp garajımın kapılarını kilitlerken şöle bi derinden "Şükür Allah'ıma bugünü de kazasız atlattım" diyorum içime huzur geliyor
bu sayede bi tebriği hakettiğimi düşünüyorum
benim gibi düşünen arkadaşlar olacaktır elbette
onlar da bu duygularını bu başlık altında hepimizle paylaşsınlar
hepinize kazasız günler dilerim 