- Katılım
- 28 Tem 2013
- Mesajlar
- 4,319
- Konu Yazar
- #1
Manisa da garajın oralarda bir motosikletli(apaçi) dönüş yapıyor neyse diğer taraftan dönüş hakkı olmayan yoldan bmw marka bir araba motora patlattı yavaş gittiği için pek kötü bir kaza olmadı ama millet toplandı sonra adam ambulans çağırayım trafiği çağırayım diyor ama motorlu da ehliyet yok yemiyor tabi suçsuz olsa da suçlu duruma düşcek
apaçiyi hemen hastaneye biri götürdü ayağı topallıyordu motoru kenara çektiler arkadan da trafik geldi bi durdu orda ne oldu diye artık gerisi belli apaçimiz hastanede heralde motoru trafik çektirdi bmwyi de karakola çağırdılar heralde sonuç:ehliyetsiz hadi suçlu değil ama suçlu duruma düştü bmw 150 lira ceza yerse motorlu 3000 e yakın yer