Bugün Ümraniye Çarşıda Gördüğüm CBR125'in Sahibi Buradamı

Katılım
1 Ağu 2011
Mesajlar
37
Bugün ümraniye çarşıda CBR125 gördüm. İlkten 250 sandım ve sahibine sordum bu 250mi diye "hayır 125" dedi. 2011'mi dedim "evet" dedi. 125'in 2011 kasası amma genişmiş :)
Hemen bi önündede CBF150 vardı. O da bayağı genişmiş :)

Bu arada o abi buralardaysa haber versin :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Burda kimse beni yolda görmüyormu yahu :p
 
Katılım
1 Ağu 2011
Mesajlar
37
Ya o abi en son bişey diyodu bana benim telefon çaldı yarım kaldı. Sonra benim tel konuşmam bitti, kapattım, onunki çaldı kaldı öyle gittim bende :)

Ne söylicekti merak ettim :)
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
vala yeni cbr 125 olsun 250 olsun aşa yukarı aynı kasa olamalrına rahmen çok beğendiğim motorlar bende cbf 150 var motoru koyduğum yerde eski kasa cbr 125 var benim cbf in yanında oyuncak gibi kalıyor ustune oturuyorum kayboluyor ama yenilerinde olayı çözmüşler :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst