- Katılım
- 1 Ağu 2011
- Mesajlar
- 37
- Konu Yazar
- #1
Bugün ümraniye çarşıda CBR125 gördüm. İlkten 250 sandım ve sahibine sordum bu 250mi diye "hayır 125" dedi. 2011'mi dedim "evet" dedi. 125'in 2011 kasası amma genişmiş 
Hemen bi önündede CBF150 vardı. O da bayağı genişmiş
Bu arada o abi buralardaysa haber versin
Hemen bi önündede CBF150 vardı. O da bayağı genişmiş
Bu arada o abi buralardaysa haber versin
Son düzenleme: