bugün doğum günüm.!

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
173
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:salut: bugun benm doğum gününm iyiki doğmuşum .! motosiklet.net forum yöneticilerine tşk ederimm.! kutladıklar için..:)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
ay kıyamam ben nasıl görmedim görseydim kutlamazmıydım çiçek yolladım eve birazdan gelir :wiinkk:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Mutlu yıllar::wish::

sana bir R1 aldım dogum gunu hediyesi olarak.:p kapının önünde cık bak..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
173
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nice mutlu yıllar,her şey gönlünüzce olsun
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
simdi ben kutlasam geyige donecek kutlamasam sen kırılacaksın :)
Dogun gunun kutlu olsun bakalım bayanımız manyagımız :)
Nice mutlu huzurlu senelere :rendeer:
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
byn_manyax doğum günün kutlu olsun

ayrıca bugün MT-ANTALYA grubundan Rmzn isimli arkadaşımızın da doğum günü nezlinizde o nun da doğum gününü kutluyoruz MT ANTALYA Yönetim kurulu olarak
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
51
umarım bu d.gününde bi motor hediye edilir. sağlıklı nice yıllara :rendeer:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
byn_manyax doğum günün kutlu olsun

ayrıca bugün MT-ANTALYA grubundan Rmzn isimli arkadaşımızın da doğum günü nezlinizde o nun da doğum gününü kutluyoruz MT ANTALYA Yönetim kurulu olarak

Rmzn mutlu yıllar sana nice mutlu senelere.:rendeer:
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
918
iyiki dogdun ablacıgımm
ramazan abiii doğum günü kutlu olsun
ozan abı ramazan ayından sonra razamazan abı ıcın bı organızasyon yapıcazz dimi :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
173
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
simdi ben kutlasam geyige donecek kutlamasam sen kırılacaksın :)
Dogun gunun kutlu olsun bakalım bayanımız manyagımız :)
Nice mutlu huzurlu senelere :rendeer:

tessekkur ederımm cerrahıı kardes.!

byn_manyax doğum günün kutlu olsun

ayrıca bugün MT-ANTALYA grubundan isimli arkadaşımızın da doğum günü nezlinizde o nun da doğum gününü kutluyoruz MT ANTALYA Yönetim kurulu olarak

Rmzn seninde doğum gunun kutlu olsunn :rendeer:

:):)
umarım bu d.gününde bi motor hediye edilir. sağlıklı nice yıllara :rendeer:

annemdennn beklıyorumm bakalımm aksama bellı olucakk:)

iyiki dogdun ablacıgımm
ramazan abiii doğum günü kutlu olsun
ozan abı ramazan ayından sonra razamazan abı ıcın bı organızasyon yapıcazz dimi :)




teşşekkür ederımm canımm saoll

daha nice sağlıklı huzurlu mutlu yıllara

saoll dusunupte yazdıgın için :)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
doğum günün kutlu olsun yeni yaşında tüm güzellikler seninle olsun istediğin herşey yeni yaşında gerçek olsun
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
26
nice mutlu yıllara, yeni yaşının sana güzelcene bi motor getirmesi dileğiyle:)
 
Katılım
7 Eyl 2008
Mesajlar
18
dogum günün kutlu olsun inşallah hayatının bundan sonrası en güzell yılların oluur herşey gönlünce olsunn
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst