bugün benim dogum günüm...

Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
1992 yılında dogmuşum yagmurlu bir havada..
dogma büyüme istanbulluyum..
avcılar çocuguyum :)
ehliyet almamada az kaldı ALLAHIN izniyle alıcam :)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
dogum günün kutlu olsun genç arkadasim:) o mandiyi verde senide ybrci yapalim:cherry:
 
Katılım
9 May 2008
Mesajlar
368
Kaptan
sağlıkla
mutlulukla
başarıyla
umutla
Hayırlı ve uzun yıllar diliyorum kardeşim:rendeer:
 
Katılım
9 May 2008
Mesajlar
368
ooo çok güzel arada akşamlar müsait oluyorum. Yaş 32 sahile takılıyormusunuz
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
abi sen 32 yaşındaysan biz sana göre çoluk çocuk oluruz.arada bi sahile çıkıyoruz
fakat geneliikle mahallede dolaşıyoruz.oturuyoruz muhabbet ediyoruz.
bende mondial 100 kh var.
 
Katılım
9 May 2008
Mesajlar
368
haklısın kardeşim sana arkadaşlarınla iyi eğlenceler. Yollarda selamlaşırız.Eğer yolda siyah bir CBF üerinde mavi mont ve siyah kask görürsen benimdir
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
haklısın kardeşim sana arkadaşlarınla iyi eğlenceler. Yollarda selamlaşırız.Eğer yolda siyah bir CBF üerinde mavi mont ve siyah kask görürsen benimdir

abi nede byle konuşuyosunki biz çoluk çocuguz dedik diye sende 32 yaşındasın diyemi kırıldın abi.
çoluk çocuk dediysek öyle sap gibi binmiyoruz motorlara ful ekipman.la kullanıyoruz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst