Bugün benim doğum günüm...

Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
ha hah...
yahu topic i görüpte tıklayınca sayfa açılana kadar mırıldandığım şarkıyı, birden karşımda gördüm:queen:

doğum günün kutlu ossuuunn:cherry:

:rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Doğum günün kutlu olsun....Nice senelere.....
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
canım kardeşim doğum günün kutlu olsun :)
senden ya da Burdurdaki arkadaşlardan fotoğraf isteyip senin için sayfa açmayı düşünüyordum
ama işlerden dolayı msn de tam görüşemedik. baktım ki kendin açmışsın topiğini :cherry:

iyi ki doğdun iyi ki varsın :rendeer:

senin için :mrgreen:

motorzc5.jpg


:queen: :queen:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
çok iyi olmuş bu. Abim vazgeçti almaktan biz gene yayayız. teşekkürler...
 
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
100
Emri vaki olmuş biraz ama :p:queen: kutlayalım bakalım.
Doğum günün kutlu ve mutlu olsun, sevdiklerinle birlikte nice mutlu yıllar geçirmen dileğiyle.:rendeer::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst