canım kardeşim doğum günün kutlu olsun

senden ya da Burdurdaki arkadaşlardan fotoğraf isteyip senin için sayfa açmayı düşünüyordum
ama işlerden dolayı msn de tam görüşemedik. baktım ki kendin açmışsın topiğini :cherry:
iyi ki doğdun iyi ki varsın :rendeer:
senin için :mrgreen:
:queen: :queen: