Bugün Başkonuşta idik

Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
553
Selam dostlar uzun bir haftadan sonra Cuma günü kararlaştırdığımız üzere Pazar günü Kahramanmaraş Başkonuş bölgesine Kadirli üzreinden gitmeye karar verdik ve yola koyulduk.Gelen tüm arkadaşlarıma eşlik ettikleri için çok teşekkür ederim Buyrun resimler.:cat::cat::king::king:
Küheylan yola hazır son kontroller yapıldı.
YI9jo.jpg

Adam karizma ya gerçi sakallarda ağardı ama
LiTyg.jpg

cKGj8.jpg

cZQxY.jpg

d1sNq.jpg

ONtgb.jpg

Lastik havalarımızı kontrol edelim çok önemli:cherry:
cPVtd.jpg

qXGdS.jpg

HqDpz.jpg

Ali ve Ergün kardeşlerim benim benim ikiside ayrı yakışıklı.Gerçi Ali ilk defa bizimle motor sürecek Kazasız inşallah.:thumleft:
KND3L.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 19:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:09 ----------

FPINm.jpg

Burak hocam bu gün çok neşeli Yarın okul başlıyor diye sevincinden duramadı bugün yerinde :santa:
aNzT.jpg

RMPDL.jpg

mqjXI.jpg

Kadirlideki kahvaltı salonu mükemmel açık büfe kahvaltı çeşitleri var görmek lazım
a0sl.jpg

91O5I.jpg

Şu güzelliklere bakın ya.Yemede bak durabilirsen tabi:cherry::cherry:
VaZlv.jpg

rBnZe.jpg

FYRoL.jpg

Burak hocam sana her şey yakışıyor yemek yemek kahvaltı yapmak maşallah.:cat:
B41Jg.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 19:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:17 ----------

ez5R.jpg

8jrB5.jpg

NLV1p.jpg

th4pf.jpg

WGTp.jpg

8vflz.jpg

3tQe5.jpg

EXnyW.jpg

JVzrk.jpg

vHY9A.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 19:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:29 ----------

G3bV0.jpg

x5cmo.jpg

l6XZs.jpg

bq1lO.jpg

ArON.jpg

KCnYA.jpg

eSQ7z.jpg

MhfGz.jpg

gDPLI.jpg

jvWJ.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 19:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:36 ----------

M8HNW.jpg

VaMN0.jpg

FoAdY.jpg

x4CXh.jpg

FYEb0.jpg

GTYX.jpg

JrOPh.jpg

SCyvF.jpg

Qvmgz.jpg

9KLMZ.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 19:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:45 ----------

lKbr.jpg

Mr841.jpg

jkfU.jpg

E8pyL.jpg

X7EJa.jpg

qyew.jpg

nsTLm.jpg

J0vIw.jpg

5WuK.jpg

4nczI.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:54 ----------

ICoR.jpg

ednwK.jpg

OajE8.jpg

YWa1x.jpg

qxQdX.jpg

IsM5r.jpg

HxC82.jpg

BOuAz.jpg

M02CH.jpg

0hwBa.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:03 ----------

42rkW.jpg

AGR0v.jpg

RCuHW.jpg

Cm5Oy.jpg

kcZCT.jpg

pEPwT.jpg

0r62n.jpg

KW9fe.jpg

mqpER.jpg

NenLh.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:13 ----------

E7XGT.jpg

WFMD2.jpg

jlLgI.jpg

Zp21w.jpg

fQBVC.jpg

gXAj.jpg

Jjhdw.jpg

R184Z.jpg

rImQ6.jpg

tupYA.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:32 ----------

GjwSi.jpg

PKum.jpg

Dönüşte çok şükür sağ salıim kazasız belasız Ceyhana vardık ve bir keyf çayını hakettik ve yeşil cafe deyiz sonra tabiki evlere.:cat::cat:
reYiB.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2013
Mesajlar
238
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok güzel bi gezi olmuş.Gezilerinizin ve birlikteliğinizin devamını dilerim...
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Mustafa'm, bugün keyifiniz gıcırmış.:cat:

Devamını dilerim.:wiinkk:

Rapor için teşekkürler.
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
gezı super olmus ınsanın ıcı gıdıyor :D bu arada v storm larda super gozukuyor :D
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
helal size,yakışır,gayet güzel olmuş,teşekkürler.:cat:
 
Katılım
24 Şub 2010
Mesajlar
82
Valla gezdik yedik içtik kısaca KEYFİNİ SÜRDÜK umarım beğenen herkesle bir gün birlikte teker döndeririz.
Ayrıca Geziyi organize edip bizi Başkonuşa diye zorlayan Mustafa Abi ellerine sağlık:))
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Güzel bir gün geçirmişsiniz.
Her şey ve her yer gayet güzel,
İlk fırsatta birlikte aynı rutu yapabilmek dileği ile
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst