14 mü :king: bende boluluyumama şuan istanbulda oturuyorum yazın gidip geliriz bu arada fotoğraflar güzel kazasız belasız sürüşler dilerim
![]()
Çok temiz maşallah diyelim2008 sanırım, yaza böyle temiz bir tane denk getirirsem bende almayı düşünüyorum mavisinden
![]()
maşallah okan... zenonda yakıyor ha...
2008 galiba bende de bordosu vardıO Michelin Piloat lar virajlarda fark edıyo mu ?
![]()
çok temizmiş gerçektentekerin düz bassın
kazasız belasız
Lastiğine gurban aga kız gibi maaşallah..
maşallah motor canavar görünüyor.fotolar gölköy barajındamı demi çekildi
Maşallah pek güzel.Benimkiyle aynı renk ama benimki 2006 model.
Valla 88.000 de ama sanki mercedesin motosiklet versiyonu.O kadar rahat ve sorunsuz ki.Yakıtı da adeta kokluyor.Adamlara helal olsun 10 numara motor yapmışlar.Teşekkür ederim.Model fark etmez ybr olsunda çamurdan olsun![]()
Valla 88.000 de ama sanki mercedesin motosiklet versiyonu.O kadar rahat ve sorunsuz ki.Yakıtı da adeta kokluyor.Adamlara helal olsun 10 numara motor yapmışlar.