Buda benim Yıbır

Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Pazar günü evde sıkıldım hem gezeyim hem fotoğraf çekeyim dedim :) Umarım beğenirsiniz.:)


DSC07331_zps2708d6c3.jpg


DSC07330_zpsee1b7c33.jpg


DSC07326_zpsbb8363e6.jpg


DSC07321_zps4323f18b.jpg


DSC07311_zps9f5539f2.jpg


DSC07310_zps62646406.jpg


DSC07309_zps617f1eca.jpg
 
Katılım
11 Mar 2013
Mesajlar
265
14 mü :king: bende boluluyum :) ama şuan istanbulda oturuyorum yazın gidip geliriz bu arada fotoğraflar güzel kazasız belasız sürüşler dilerim :)
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Çok temiz maşallah diyelim :) 2008 sanırım, yaza böyle temiz bir tane denk getirirsem bende almayı düşünüyorum mavisinden :)
 
Katılım
18 Kas 2011
Mesajlar
702
2008 galiba bende de bordosu vardı :) O Michelin Piloat lar virajlarda fark edıyo mu ? :D
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Çok temiz maşallah diyelim :) 2008 sanırım, yaza böyle temiz bir tane denk getirirsem bende almayı düşünüyorum mavisinden :)

Sağolasın inşallah aradığın gibi bulursun.

maşallah okan... zenonda yakıyor ha...

Sağolasın ramazan abi.Kimin sayesinde yakıyor acaba :rendeer:

2008 galiba bende de bordosu vardı :) O Michelin Piloat lar virajlarda fark edıyo mu ? :D

2008 in son aylarına almıştım.2009 geçiyor ruhsatta.Altımda litrelik motor var gibi viraja giriyorum artık :mrgreen:
 
Katılım
22 Şub 2013
Mesajlar
508
maşallah motor canavar görünüyor.fotolar gölköy barajındamı demi çekildi
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
super tertemiz ahh bi zamanlar ybr diye bitiyodum şimdilerde duruldum ama bi 2010 ybr hayır demem gene :cherry: Kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Teşekkür ederim.Allah dilediğin motosikleti nasip eder inşallah :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst