buda benim RRım....

Katılım
29 May 2012
Mesajlar
7
di-001A.jpg
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
kazasız belasız güle güle kullanman dileğiyle abi tekerin düz bassın
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
herkes RR sen bulursun :queen: :pl: tamam vurmayın gidiyom :queen:
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
tekerinden duman çıktırıyomu abi :queen::queen:
güle güle kullan kardeşim tekerin düz bassın :cat:
 
Katılım
29 May 2012
Mesajlar
7
herkese teşekkürler arkadaşlar..motoru olana kazasız belasız sürüşler olmayanada en kısa zamanda motor inşallah....
zero....çok basmıyo bu yazık 600cc idare ediyorum işte:)
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
motor dediğin böyle olacak...
derli toplu yorgun gözükmeyecek...
Allah kazadan beladan korusun...
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
tekerin düz bassın güzel makine ,dükkan tanıdıkmı yoksa tamirhane önü fotoğrafı olmamış yani :p
 
Katılım
29 May 2012
Mesajlar
7
motor dediğin böyle olacak...
derli toplu yorgun gözükmeyecek...
Allah kazadan beladan korusun...
eyvallah hocam amin hepizi inşallah

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:12 ----------

tekerin düz bassın güzel makine ,dükkan tanıdıkmı yoksa tamirhane önü fotoğrafı olmamış yani :p
tanıdık hocam arabamı yaptırdığım arkadaşımın dükkanı.motorada ufaktan cila yaptık:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst