mhyen Katılım 29 Eki 2007 Mesajlar 2,233 14 Eyl 2008 #23 Duruşunu ve eksozunu ben de beğendim güle güle kullan.İnşallah sağlamlığı da seni üzmez:cat:
yarasa-35 Katılım 11 Eyl 2008 Mesajlar 45 15 Eyl 2008 #24 hayırlısı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim