öncelikle yorumlarınız için teşekkürler.motor almaya gittiğimde kafamda belli bir model yoktu önceki motorum scooter olduğu için vitesli bir motor arıyordum açıkcası pek görülmemiş bir motor arıyordum bu motor beni görsel açıdan etkiledi motorcuyla oturduk konuştuk bana artı yönlerini anlattı yakıtı,gücü,diğer cuplara göre seriliği gibi ve beni ikna etti. fiyat konusuna gelince ben 2400 tl ye aldım internetten liste fiyatına baktığımda 2500 ün üzerindeydi.alalı birkaç ay oldu ve pek -yönlerini görmedim yalnız egzoz saplamaları ince, birde motorda aşırı vibrasyon vardı motoru konturol ettiğimde motoru tutan civataların gevşek olduğunu gördüm ve sıktım şimdi mükemmel. çalıştığım için plakayı da çıkartamadım 3 ayıda geçti artık cezai işlem görcez nabalım.yani doslar motor güzel alınacak motor..