buda benim hayat arkadaşım..

Katılım
21 Nis 2006
Mesajlar
254
uzun zamandır motorlarımın fotolarını koymak istiyodum ama makine yoktu sonunda kaliteli bir makine aldım ve buyrun..

motor uzun bir süre garajda kalmıştır herşeyiyle temiz ve orjinal bazen kırmızı ışıklarda yolda beni durdurup satılıkmı diye soruyorlar :)

made in japan







today herkesin bildigi bir motor oldugu için fazla resim koymak istemedim


işte gerçek honda gerçek cg :d (baba yadigarı) taklitleri bayagı çogaldı ama sesiyle herşeyiyle honda oldugu belli
herkese iyi günler..
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
e güzelmiş o zaman güle güle kullan
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Cg leri severim...Güzel kullanımla ömür boyu binilecek motor....
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
dostum motorun gerçekten güzel honda nın en makbul modellerinden biridir cg ler sakıncası yoksa aldığın rakam nedir:rendeer:
 
Katılım
21 Nis 2006
Mesajlar
254
hekese merhabalar
motoru satın almadım '0' iken babam almış (oda 2 tekecilerden) motor uzun bir süredir bende ama iyi dilekleriniz içi çok teşekkürler..
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
harika motosiklet arkadaşım da 2004 modeli var daha geçen pazar bir günde 375 km yol yaptık daha nice yıllara ve yollara....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2007
Mesajlar
270
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tİtani Tercİh Ederdİm Daha Bİ Sportİff
 
Katılım
21 Nis 2006
Mesajlar
254
beyendiginiz için teşekkürler tekrar belirtmk istiyorum motor 0 ken babam almıştı ve şuan benim oldu..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst