buda benim gözümün nuru :)

Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
71
Valla güzel motor... Allah kaza bela vermesin... Tekerin Daima düz bassın...
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
eyvallah bu makina sence ne sınıfında ?

ne sınıfı be bunun sınıfı mı olur.bu tam anlamıyla harbi MOTOSİKLET sınıfında.hatta sınıfında ilk 3 e girenlerden.çok başarılı bir 1150 cc galiba?bide tam anlamıyla benim tarzım.imkanım olduğu an araba parasını boşver ne olursa olsun almayı isteyeceğim ve de alacağım motosikletlerden biridir..Allah sahibine bağışlasın.lastiklerinden başka bi tarafı yere değmesin inşallah...
 
Katılım
18 Tem 2009
Mesajlar
275
Gerçekten Benimde Çok Hoşuma Gitti Tam Uzun Yol motorlarında Birisi Güzel bir Gezi İçin İdeaL =) MaŞŞaLLaH ..:rendeer:
 
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
130
Süper motorun var^^ kazasız sürüşler. Ama motor kadar pas geçemiyeceğim nokta kaskında süper duruyor :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst