Buda Benden ..Cbr 1000rr :}

Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Bence ilk çizim için gayet başarılı. Ellerinize sağlık :thumleft:
 
Katılım
14 Eki 2012
Mesajlar
71
teşekkür ederim,yalan yok bayağa zorlandım çizerken :mrgreen:
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
sitede bir arkadaş var mehmetmümtaz sanırım...onun şaheserlerinden sonra pek iç açıcı gelmedi doğrusu...
 
Katılım
14 Eki 2012
Mesajlar
71
vallah doğrdur erro ne diyelim :) ben zaten iddalaşmak için yada bişey ıspat veya kanıtlamak
için koymadım,içimden geldi çizdim eyvallah
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Ellerine sağlık. Çok başarılı.:cat:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Guzel olmus ellerinize saglik.
Ufak tefek dikkat edilmesi gereken yerler var ama ilk cizim icin gayet basarili.
Bir sonraki cizimde daha basarili bir calisma olacagina eminim :)
 
Katılım
14 Eki 2012
Mesajlar
71
teşekkür ederim :) tomass sizede ayrıca teşekkür ederim dürüstçe ve açıklayıcı eleştirinizden dolayı..
umarım birdahaki çalışmam daha iyi olur..sağolun..
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Grenaj kısmı gayet başarılı olmuş ::sm_smile
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Özeniyorum böyle eli becerekli kişilere. Ben hala cin ali den terkim.
 
Katılım
24 Ara 2012
Mesajlar
36
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yeteneğiniz var gayet iyi başlangıç için bi kaç aylık çalışma ile çok iyi sonuçlar alabilirsiniz beğendim .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst