bu siteyi bulduğuma memnunum

Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
37
bende pek yeni bi üye olmamama rağmen pek sık girmiyordum siteye
özellikle forumda üyelerin birbirine bu kadar samimi ve yardımsever olması çok hoşuma gitti.bu aralar yeniden motor arayışı içinde olduğumdan sitede epey vakit geçiriyorum
hiç sıkılmadan saatler geçirebiliyorum,bişeyler öğreniyorum
emeği geçen herkese yürekten sevgiler ve saygılar...
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
tavsiyen için teşekkür ederim.
ama tarz olarak yarış motorları bana biraz yorucu ve ürkütücü geliyor touring veya sport touringler tarz olarak bana daha uygun

Aramıza hoşgeldin :rendeer:

Bu isteğin doğrultuda bence HONDA CBF500 (iki silindir) veya CBF600 öneririm (dört silindir), her ikiside tourin motoru :cat:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
5
arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim
hepinize ayrı ayrı hoşbulduk demek istiyorum..
sağolun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst