bu siteyi bulduğuma memnunum

Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
5
öncelikle selamlar ben manisalıyım ismim hakan
ve çocukluğumdan beri motor hastasıyım
mobilet pejo çin malı motorlardan sonra gerçek bir motor almak için kolları sıvadım
ve internette arama yaparken bu siteyle tanıştım
ve çok mutluyum
gördüğüm kadarıyla herkez elinden geldiğince birbirine yardım ediyor.
bende yardımlarınızı bekliyorum..
bir çömez olarak.
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
hoşgeldin öncelikle
hayalindeki motosikleti almak ve nice KM lere
kalıcı olman dileği ile....
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
aramıza hoş geldin....

umarım kalıcı ve katılımcı olursun....
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
5
hepinize teşekkür ederim daha yeni yazmama rağmen bu kadar mesajın gelmesi beni mutlu etti sağolun

hoşgeldin arkadaş kaç paran var nasıl bi motor düşünüyorsun

20bin liraya kadar alabilirim 1-2 bin üstünede ekleyebilirim
daha uzcuza halledebilirsemde fena olmaz
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldin ::tutkuy::
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
415
hepinize teşekkür ederim daha yeni yazmama rağmen bu kadar mesajın gelmesi beni mutlu etti sağolun



20bin liraya kadar alabilirim 1-2 bin üstünede ekleyebilirim
daha uzcuza halledebilirsemde fena olmaz

bende senin gibi ufak motorlar kullandım ama direk 20 000 liralık motor biraz falz gelir gibi sanki önce 13 15 liralık bi 600 lükle baslamanı tavsiye ederim cbr 600 yada r6 olabilir:)
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
5
bende senin gibi ufak motorlar kullandım ama direk 20 000 liralık motor biraz falz gelir gibi sanki önce 13 15 liralık bi 600 lükle baslamanı tavsiye ederim cbr 600 yada r6 olabilir:)

tavsiyen için teşekkür ederim.
ama tarz olarak yarış motorları bana biraz yorucu ve ürkütücü geliyor touring veya sport touringler tarz olarak bana daha uygun
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
101
h.g

öncelikle selamlar ben manisalıyım ismim hakan
ve çocukluğumdan beri motor hastasıyım
mobilet pejo çin malı motorlardan sonra gerçek bir motor almak için kolları sıvadım
ve internette arama yaparken bu siteyle tanıştım
ve çok mutluyum
gördüğüm kadarıyla herkez elinden geldiğince birbirine yardım ediyor.
bende yardımlarınızı bekliyorum..
bir çömez olarak.
hoşgeldin ortak aramıza senin gibi ben de memnunum doğru adresi bulduğuma arkadaşlar süper,grup güzel iyi seyirler.Herkese çok selamlar:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst