Türkiyede bir çok yerde yeşil dalga uygulaması epey zaman önce başlatılmıştı aslında; ancak nasıl oluyorsa hepsi bir süre sonra yanlış çalışarak insanları sinir etti. Dünyanın bir çok yerinde başarıyla uygulanan sistemlerin ülkemizde de uygulanması tabi ki trafikte bir miktar rahatlama yaratabilir. Ancak, bazı arkadaşların yazdığı gibi dolmuş, minibüs, halk otobüsü ve taksilerin trafiğin altını üstüne getirmesi durumunun çözülmesi de en az teknoloji kullanımı kadar önemli bence.