bu parçayı bulancak varmı ??

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
arkadaşlar bu cup ın aynısından bende var fakat arkadaki çelik sele yok internetteki fotolarda görüyorum topcas bağlamam veya bir eşya koymak için çok lazım oluyo istanbulda var kimbilir nerde kimde paranla bile gidip yaptıramıyosun adamlar biton nazlanıyolar sanki dünyadaki tek paslanmaz ustası onlar kısaca bu motorun hurdası zor ama olurya anadoludaki arkadaşların gözüne çarparda olursa bana haber veirise sevinirim aşağıda fotoda belirttim




20061026bikepics710364fex8.jpg
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
msn ekledim seni kardeş belki bi aklıl veririsin
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
bu parçayı bulancak varmı ?? - Bugün, 12:49 PM


HelaL super anlaşılır olmuş (şaka bir yana resim koymasan anlaşılmaz walla)

:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst