- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 4,669
- Motosikleti
- Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar bu cup ın aynısından bende var fakat arkadaki çelik sele yok internetteki fotolarda görüyorum topcas bağlamam veya bir eşya koymak için çok lazım oluyo istanbulda var kimbilir nerde kimde paranla bile gidip yaptıramıyosun adamlar biton nazlanıyolar sanki dünyadaki tek paslanmaz ustası onlar kısaca bu motorun hurdası zor ama olurya anadoludaki arkadaşların gözüne çarparda olursa bana haber veirise sevinirim aşağıda fotoda belirttim