Bu Nedir Ya...

Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Suriyeli kardeşlerimiz fare köpek kedi eti satıyormuş kasapta..
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Aklıma kemal sunalın " deli deli küpeli " filmi geldi!
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
454
Kahrolsun Adana kebap yaşasın Urfa kebap.
Ben zaten hep Urfa kebap yiyorum :)
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
nerden bulursun böyle haberleri hachiko. biraz da iyi bir şeyler okumak istiyor insan.
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Adamların geldiği ülkede et ucuzdu demek :)
Yeni türkiye çok heyecanlı , eski Türkiye sıkıcıydı.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
Geçen trt de izlediğim bir belgeselde doğa ile mücadele uzmanı beyefendinin dereden tuttuğu balığı direk protein diye çiğ çiğ yediğini gördüğümden bugüne at,köpek,fare eti normal geliyor.
En azından kızartıp yerler.
 
Katılım
15 Eyl 2017
Mesajlar
286
istanbul da yaşayıp ta nallı kuzu yememiş var mıdır bilmem. sokaktan lahmacun , tandır, köfte ekmek yiyorsanız sormayın bile,
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
Ulen fareden kaç gram et çıkar, nereden bulunur, eti ayırmak için nasıl uğraşılır.

Salak adam çok, yaz da ne yazarsan yaz.:jocolor:
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Uzmanlar domuz yağı ve domuz eti kullanmıyoruz çünkü çok pahalı diyorlar doğrumudur?? :)
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
Bu üyeye zorla kim konu açtırıyor merak ediyorum.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Ulen fareden kaç gram et çıkar, nereden bulunur, eti ayırmak için nasıl uğraşılır.

Salak adam çok, yaz da ne yazarsan yaz.:jocolor:

köpeklerden iyi et çıkabilir. zamanında çin ülkesine ihrac edilen sivas kangallarını çinliler kuzu çevirme yapıyorlarmış ve bu olay öğrenildikten sonra köpek ihrac etmemişiz.
 
Katılım
31 Eki 2017
Mesajlar
282
Bunlar ülkelerine gitmicek mi la ben iyice umudu kestim hepsi vatandaşlık aldı.

Beğenmiyorsan başka ülkeye git diyorlardı artık gidemiyorsun yabancılar kabul etmiyor ülkelerine.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Uzmanlar domuz yağı ve domuz eti kullanmıyoruz çünkü çok pahalı diyorlar doğrumudur?? :)

Domuz cok daha ucuz. Cok daha hizli buyuyorlar. 5 ayda kesime giriyorlar. Inek 18 aydan once zor. Genelde 2-3 yas arasi.

Acaba hayatimiz boyunca kac kilo domuz yemisizdir?

Sahsen Amerika'da domuz eti yeme ihtimalinin, Turkiye'den daha az oldugunu dusunuyorum. Cunku neyin ne eti oldugu cok net belli, kimse saklamiyor, gizlemiyor, cunku boyle bir ihtiyac da yok.

Turkiye'de pazarda adama "biber aci mi tatli mi?" diye soruyoruz, adam "sen nasil istiyorsun?" diyor. Yuh.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst