Bu nasıl trafik. ne lamba var ne polis!!!!!!!!!!!

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
66
Arkadaşlar youtube'da gezinirken şöyle bir video gözüme çarptı,
sizlerle paylaşmak istedim.:cyclopsan:cyclopsanhttp://www.youtube.com/watch?v=NzyuoGUO8OM&mode=related&search=
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
daha önce verildi ama madem koymak istedin buyur

[YT]NzyuoGUO8OM[/YT]
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alla alla ya ne güzel gidiyorlar öyle ya maşallah hiç kaza felanda olmadı tebrikler:p:p:p:queen::queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Yuh demek istiyorum! Tahminimce orasi Hindistan. Insanin kum gibi kaynadigi ulke. Tren kazalari ile meshurdur, bilirsiniz. Yani adamlar rayda gideni deviriyor da, trafik lambasiz, uyari levhasiz yolda karinca gibi bik bik gidiyorlar kazasiz. :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst