Mechanix Katılım 3 Tem 2013 Mesajlar 89 15 Ocak 2014 #2 Elektrikli olması oldukça güzel. Ama fiyat olarak pahalı. Detaylı incelemek isteyenler için : http://www.swaymotorsports.com/ Son düzenleme: 15 Ocak 2014
Elektrikli olması oldukça güzel. Ama fiyat olarak pahalı. Detaylı incelemek isteyenler için : http://www.swaymotorsports.com/
A ayhan.s Katılım 24 May 2013 Mesajlar 464 15 Ocak 2014 #3 fiyatından ziyade menzili çok az. Basic modeli için 20 mil yapar demişler ki ben evden işe tek şarjla gidemiyorum.
fiyatından ziyade menzili çok az. Basic modeli için 20 mil yapar demişler ki ben evden işe tek şarjla gidemiyorum.