- Katılım
- 7 Eyl 2016
- Mesajlar
- 26
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar herkeze merhaba.İşyerimde çoğu zaman motovlog izliyorum ama bu aralar motovlog çeken arkadaşlar sanırım sırf videoya malzeme çıksın diye sapır saçma hareketler yapıyor.Aralardan bilinçsiz geçme,arabacılarda ve insanlarla kavga çabaları,kendini fark etmeyen arabacıya kızarken yoldaki yayayı fark etmeyen vs vs saymakla bitmez.Bu motorları süren arkadaşlar sanırım yeni kullanıcılar.Zannımca çoğu motor almadan önce motovlog vs izliyo motora heves yapıyor,motoru aldıktan sonrada kameraya heves yapıyo daha motoru öğrenmeden vlog vs derken bakıyo çekimler sıradan konuşacak bilgiside yok ne anlatacak değişik değişik hareketler ve bu video mevzusu geçen seneye görede çok arttı ve videoya malzeme çıksın diye bilinçsiz motor sürenlerin kazalarıda artacak.Ben çok rahatsız olmaya başladım bu durumdan hem hareketleri ile arabacıları gıcık edip motor düşmanı yapıyorlar hemde insanlar zaten motordan korkuyor kaza yapıp iyice öteleştirecekler motoru.Burdan bi kaç video paylaşacaktım bahsettiğim kişilerle ilgili ama rencide olmamaları için paylaşmadım.Doğrumu düşünüyorum yoksa abartıyormuyum bilemedim gene bi video izledim biraz önce dedim foruma bari yazıyım en azından bu tür davranışlar içinde olan arkadaşlar varsa okurlar ve faydası olur diye düşündüm.Herkeze saygılar.