Bu Motovlog mevzusu çok can yakacak gibi bu sene

Katılım
7 Eyl 2016
Mesajlar
26
Arkadaşlar herkeze merhaba.İşyerimde çoğu zaman motovlog izliyorum ama bu aralar motovlog çeken arkadaşlar sanırım sırf videoya malzeme çıksın diye sapır saçma hareketler yapıyor.Aralardan bilinçsiz geçme,arabacılarda ve insanlarla kavga çabaları,kendini fark etmeyen arabacıya kızarken yoldaki yayayı fark etmeyen vs vs saymakla bitmez.Bu motorları süren arkadaşlar sanırım yeni kullanıcılar.Zannımca çoğu motor almadan önce motovlog vs izliyo motora heves yapıyor,motoru aldıktan sonrada kameraya heves yapıyo daha motoru öğrenmeden vlog vs derken bakıyo çekimler sıradan konuşacak bilgiside yok ne anlatacak değişik değişik hareketler ve bu video mevzusu geçen seneye görede çok arttı ve videoya malzeme çıksın diye bilinçsiz motor sürenlerin kazalarıda artacak.Ben çok rahatsız olmaya başladım bu durumdan hem hareketleri ile arabacıları gıcık edip motor düşmanı yapıyorlar hemde insanlar zaten motordan korkuyor kaza yapıp iyice öteleştirecekler motoru.Burdan bi kaç video paylaşacaktım bahsettiğim kişilerle ilgili ama rencide olmamaları için paylaşmadım.Doğrumu düşünüyorum yoksa abartıyormuyum bilemedim gene bi video izledim biraz önce dedim foruma bari yazıyım en azından bu tür davranışlar içinde olan arkadaşlar varsa okurlar ve faydası olur diye düşündüm.Herkeze saygılar.
 
Katılım
4 Eki 2016
Mesajlar
463
Bastan sona haklisiniz. Biseyler yapip zararlibolanlarin kanallarini kapattirabilsek keske. Biri daha yeni telif melif atiyordu bir de dun. Sanki vergi oduyorlar...
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
A dan z ye haklısın.
Ben ve çevrem onlara 'tay tay' diyoruz.
Anca dayak yiyip video atarlar..
 
Katılım
7 Eyl 2016
Mesajlar
26
erenedip neyin telifini atıyormuş videosu izinsiz paylaşıldı diyemi?
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1,310
Arkadaşlar herkeze merhaba.İşyerimde çoğu zaman motovlog izliyorum ama bu aralar motovlog çeken arkadaşlar sanırım sırf videoya malzeme çıksın diye sapır saçma hareketler yapıyor.Aralardan bilinçsiz geçme,arabacılarda ve insanlarla kavga çabaları,kendini fark etmeyen arabacıya kızarken yoldaki yayayı fark etmeyen vs vs saymakla bitmez.Bu motorları süren arkadaşlar sanırım yeni kullanıcılar.Zannımca çoğu motor almadan önce motovlog vs izliyo motora heves yapıyor,motoru aldıktan sonrada kameraya heves yapıyo daha motoru öğrenmeden vlog vs derken bakıyo çekimler sıradan konuşacak bilgiside yok ne anlatacak değişik değişik hareketler ve bu video mevzusu geçen seneye görede çok arttı ve videoya malzeme çıksın diye bilinçsiz motor sürenlerin kazalarıda artacak.Ben çok rahatsız olmaya başladım bu durumdan hem hareketleri ile arabacıları gıcık edip motor düşmanı yapıyorlar hemde insanlar zaten motordan korkuyor kaza yapıp iyice öteleştirecekler motoru.Burdan bi kaç video paylaşacaktım bahsettiğim kişilerle ilgili ama rencide olmamaları için paylaşmadım.Doğrumu düşünüyorum yoksa abartıyormuyum bilemedim gene bi video izledim biraz önce dedim foruma bari yazıyım en azından bu tür davranışlar içinde olan arkadaşlar varsa okurlar ve faydası olur diye düşündüm.Herkeze saygılar.

çok doğru testip bunların hepsi altın elbise efekti ama örnek alıyorlar.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
motovlog olmak iki dakikalık yolda çekilicek olan videoya bişeyler sıkıştırmak değildir. dünyanın öbür ucuna gidersin sıcak çölleri aşarsın, okyanusları geçersin motosikletten tutun kurduğunuz çadıra, yediğiniz içtiğiniz şeylere ve motorun başına gelebilecek arızalara sıkıntılara kadar yaşadıklarınızın tamamını özetleyip çeker koyarsın. şimdi açıyosun herangi birini, zaten her gün içinde olduğum trafiği çekip koymuş.. bunun benim için ne anlamı var ? o yüzden motovlog olmak kolay değildir. yaşamın sonuna kadar çalışmadan yetecek sağlam bir bütçe, zaman ve emek gerektirir. bunu yapamayan hiç uğraşmayıp motovlog çekmese daha iyi. onun dışında özel yaşamını markete gittim şu yemeği yapıyorum spora geldim şimdide okuldayım diye çekip koyabilir. kısacası "moto" vlog olmak öyle kolay değildir
 
Katılım
28 Eyl 2016
Mesajlar
213
motovlog olmak iki dakikalık yolda çekilicek olan videoya bişeyler sıkıştırmak değildir. dünyanın öbür ucuna gidersin sıcak çölleri aşarsın, okyanusları geçersin motosikletten tutun kurduğunuz çadıra, yediğiniz içtiğiniz şeylere ve motorun başına gelebilecek arızalara sıkıntılara kadar yaşadıklarınızın tamamını özetleyip çeker koyarsın. şimdi açıyosun herangi birini, zaten her gün içinde olduğum trafiği çekip koymuş.. bunun benim için ne anlamı var ? o yüzden motovlog olmak kolay değildir. yaşamın sonuna kadar çalışmadan yetecek sağlam bir bütçe, zaman ve emek gerektirir. bunu yapamayan hiç uğraşmayıp motovlog çekmese daha iyi. onun dışında özel yaşamını markete gittim şu yemeği yapıyorum spora geldim şimdide okuldayım diye çekip koyabilir. kısacası "moto" vlog olmak öyle kolay değildir

Dostum şu yaşamın sonuna kadar yetecek para konusunda abartmissin
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Değişik karakterlerde birçok insan yapıyor vlog işini. İşin içine kamera girince doğal olmayan davranislarda sergileniyor diye düşünüyorum. Sosyal medyanın gücü,bircok kişiye ulaşıyor videolarınız ve daha sorumlu davranmak gerektiğine inanıyorum. Bende çekiyorum,kendi keyfim için ve motor işine ilgi duyanlar faydalanır diye.
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
Tespitler çok doğru.
Yeni bir ürün yeni bir sektör oluştuğu zaman bu şekilde pek çok kişi bende bu işi yaparım diye ortaya çıkar.
Kötüler elenir, iyiler kalır. Piyasanın kendi dinamikleri bunları 1 sene içerisinde yokeder.
O zamana kadar zarar görmez ve vermezlerse iyi olur.
 
Katılım
16 Ara 2014
Mesajlar
287
Foruma da belirli aralıkla konuları açılıyor 'vlog kanalım' diye forumdakiler baya taşlıyor :queen:

kamerası olan vlog işine girişiyor :D

''Motosikletim var tamam e kameramda var neden vlog çekmeyeyim'' :queen:
 
Katılım
23 May 2014
Mesajlar
779
Benim de kameram var ama çektiğim videoları kendime saklıyorum. Ya da gittiğim yerlerde güzel görüntüler olmuşsa onları paylaşırım henüz olmadı :) onu da insanlar güzel bişeyler izlesin diye yani. Kamera çekim yaparken azami konuşmamaya çalışıyorum. Bu vlogger lar kendilerini ne sanıyor anlamış değilim ben de. Tabi hepsi için söylemiyorum yeni yetmeler için. Dün haberlerde çıktı gaza basıyor basıyor iki elini bırakıyor abi budur yaa diyor ardından kasalı kamyonete giriyor. Böyle olmayın :)
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Benim de kanalım var ama daha video çekmedim, içi boş :). Youtube'daki en büyük eksiklik, yanda görülen videoların beğenilme ve beğenilmeme sayılarının görülmemesi ki bence bunu kasten koymuyorlar. Orada görülebilse kalitesiz videolara baştan girilmez, o adamlar da saçmalıklarından fayda sağlayamazlar.
 
Katılım
4 May 2016
Mesajlar
476
Allah başka dert vermesin.
Bazı saçma salak videolara ben de sinir olurum. Sade motovlog değil ortalık "Kız arkadaşımın poposunu şaplakladım." "Anneme eşşek şakası yaptım." diye videolarla dolu.
Ama bir internet kullanıcısının "saçma videolar kaldırılsın." demesi kendi bindiği dalı kesmesi demek.
İnternet özgürlüktür. Hiç bir türlü sansürü kaldırmaz. Her şekline karşı çıkmamız gerekir. Öyle herkes istediği kanalı şikayet edip kaldırtabilse herhangi bir konuda eleştiri videosu olmazdı. En uzun ömürlü kanal 1 aylık olurdu. İnsanlar videolara özenmez, çöp gibi edisiz video yayınlardı.
Çünkü milyonlarca insanın izlediği video mutlaka birilerinin sinirine dokunacak, dokunmasa kılçık olsun diye şikayet ederlerdi.

Bırakın da herkes istediğini yayınlasın. Fare sizin elinizde.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eyl 2016
Mesajlar
26
Allah başka dert vermesin.
Bazı saçma salak videolara ben de sinir olurum. Sade motovlog değil ortalık "Kız arkadaşımın poposunu şaplakladım." "Anneme eşşek şakası yaptım." diye videolarla dolu.
Ama bir internet kullanıcısının "saçma videolar kaldırılsın." demesi kendi bindiği dalı kesmesi demek.
İnternet özgürlüktür. Hiç bir türlü sansürü kaldırmaz. Her şekline karşı çıkmamız gerekir. Öyle herkes istediği kanalı şikayet edip kaldırtabilse herhangi bir konuda eleştiri videosu olmazdı. En uzun ömürlü kanal 1 aylık olurdu. İnsanlar videolara özenmez, çöp gibi edisiz video yayınlardı.
Çünkü milyonlarca insanın izlediği video mutlaka birilerinin sinirine dokunacak, dokunmasa kılçık olsun diye şikayet ederlerdi.

Bırakın da herkes istediğini yayınlasın. Fare sizin elinizde.

Kardeşim sen olayı sanırım yanlış anladın.Burda bahsedilen şey birilerinin sevgilisine veya kendine ne yaptığı değil.Toplum içinde yapmış oldukları davranışların insanlar üzerinde bıraktığı olumsuz etkilerin biz motorcularada yansıma ihtimali.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
geçen bir eleman tramvay a sağına soluna baksana diye atar yaptığını gördükten sonra sizlere tamamen hak verir oldum :mrgreen:
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
135
Çok güzel bir yere parmak bastınız,Bu tarz hareketleri yapan da genel olarak motosiklete yeni başlayan kişiler.Aksiyon kamerasını kafasına takan kendisini MotoGP pilotu sanıyor,açıkcası benim de fazla tecrübem yok biniyorsam 1 yıldır aktif olarak kullanıyorum gittiğim yol maksimum 10-15 bin km arasında hiçbir zaman bu tarz sürüş tarzını benimsemedim.Zaten genel olarak araç sürücülerinde motosiklete saygı yok.Hızlı olmak önemli değil önemli olan gideceğin yere sapasağlam varabilmek.Umarım bunun farkına vardıklarında çok geç olmaz.
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
biri vardı, duran trafikte sağdaki boşluktan giderken yaya yola atladı, hafiften vurdu ve şunu dedi yayaya "ya sen niye aynaya bakmıyosun?!"; ulan gülsem mi ağlasam mı?

 

c3y

Katılım
2 Mar 2017
Mesajlar
238
Aman sanki motovlog olmadan önce bu tür şeyler yoktu kardeşim keyfinize bakın güzel bilgiler paylasın kaygı ve korkularla yasanmaz.Bırakın insanları kimseye kendimizi kanıtlamak zorunda değiliz.Su ülkede birşeyleri elestirmeye baslarsak ohooo ne sizin ne benim ömrüm yeter.

Relax mod on Zaten bu yüzden motorsiklet kullanıyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst